Træt, udkørt, knæs i forholdet, kvalme m.m. hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg syns jeg er nået der hen hvor jeg ikk kan mere li nu.

Jeg er pt sygmeld i 2 uger endnu men jeg frygter virkelig at jeg ikk længre må gå sygmeld selvom jeg bare ikk føler jeg har nogle krafter til noget, døjer med opkast, kvalme og blødninger (små).
Bare jeg skal støvsuge, vasketøj og lave mad så er jeg udkørt og ku sove resten af dagen væk. Og jeg er kun i uge 22+1.

Og nu er jeg også nået til det punkt hvor jeg ikk ved om jeg skal holde ved kit forhold, føler alt hænger på mig og jeg intet hjælp får. Når kæresten kommer hjem og jeg beder ham om at hjælpe mig med noget får jeg bare at vide at han også gern vil slappe af.
Det kan jeg et sted også godt forstå med jeg kan altså heller ikk altid og jeg har ikk lyst til at bo rodet og beskidt det er ikk min verden. Så i weekenden fik jeg nok og sag at jeg overvejde og gå fra ham men blive boende i nærheden pga jeg vil have et godt forhold til ham da det også er hans barn jeg venter. Det har hjulpen lidt men jeg ved ikk hvor længe det hjælper

Piger, jeg ved ikk ud eller ind længre skal jeg bare være ligeglad med det hele og bare lade alt ligge og stå og se om han gør noget ved hvis det bliver for beskidt herhjemme, der ikk længre er rent tøj eller nogen til at smøre hans madplakke.?

Vi har prøvet at lave en uge plan men ikk en gang det ku han overholde

Noget andet er at lægerne på sygehuset gav mig et recept på nogle stik piller mod min kvalme men de skal koste 632kr
det er penge vi ikk har og jeg kan ikk få tilskud på dem selvom lægerne sag at det ville jeg få

Jeg ved ikk hvor jeg vil hen med det her men håber der er nogen som sidder derude som bare kan hjælpe mig lidt om det så bare er med et råd eller noget andet. Da jeg bare ikk kan mere lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Mira0911

Kender udmærket til kvalmen, trætheden osv da jeg var gravid...

Sender dig et

Anmeld

22. februar 2010

Anne85

Når man er helt drænet for energi skal der ikke meget til for at man synes det hele vælter... Men at true med at gå fra ham tror jeg ikke er løsningen. Jeg tror du i en periode bliver nødt til at lukke øjnene lidt for at der ligger nullermænd i krogene... Det er vigtigere at du får hvilet dig. Og lur mig om ikke han kommer i sving når han opdager at køleskabet er tomt og han ikke har flere rene underbukser Lige nu skal du koncentrere dig om dig selv og din mave :-)

det medicin du snakker om er det primperan?? I så fald synes jeg også du skal være obs på, at en bivirkning til dem er depressions lignendende tilstand

Anmeld

22. februar 2010

Bare mig..

Uhhh hvor jeg kender det. Lige nu, går jeg med det helt samme. Jeg er træt, udkørt, orker ikke det her forhold som det er nu, stresser over de mindste fnullermænd, og han rejser sig bare ikke!!! Jeg er som dig ved at blive sindssyg, og jeg ved det bare ikke er godt for barnet i maven at man er negativ, sur træt og alt er noget LORT!

Jeg er blevet sygmeldt fra arbejdet og halvt fra mit gymnasium, og han rejser sig stadig ikke, - trods det altså står i min vandrejournal at jeg INTET må.

Så jeg kender det ALT FOR GODT!!! Sender dig lige en krammer

Marikka 28+4.

Anmeld

22. februar 2010

Anonym trådstarter

Anne85 skriver:

Når man er helt drænet for energi skal der ikke meget til for at man synes det hele vælter... Men at true med at gå fra ham tror jeg ikke er løsningen. Jeg tror du i en periode bliver nødt til at lukke øjnene lidt for at der ligger nullermænd i krogene... Det er vigtigere at du får hvilet dig. Og lur mig om ikke han kommer i sving når han opdager at køleskabet er tomt og han ikke har flere rene underbukser Lige nu skal du koncentrere dig om dig selv og din mave :-)

det medicin du snakker om er det primperan?? I så fald synes jeg også du skal være obs på, at en bivirkning til dem er depressions lignendende tilstand

Nej på recepten stod der Sub klubotol.

Og hende på apoteket sag at de blev kun fremstillet til når de sku bruges og at de ikk bare kun sende dem retur. For jeg nægtede og tage dem med hjem da de var så dyre og jeg ingen garanti har for at de så også virker..

Anmeld

22. februar 2010

Anonym trådstarter

marikka skriver:

Uhhh hvor jeg kender det. Lige nu, går jeg med det helt samme. Jeg er træt, udkørt, orker ikke det her forhold som det er nu, stresser over de mindste fnullermænd, og han rejser sig bare ikke!!! Jeg er som dig ved at blive sindssyg, og jeg ved det bare ikke er godt for barnet i maven at man er negativ, sur træt og alt er noget LORT!

Jeg er blevet sygmeldt fra arbejdet og halvt fra mit gymnasium, og han rejser sig stadig ikke, - trods det altså står i min vandrejournal at jeg INTET må.

Så jeg kender det ALT FOR GODT!!! Sender dig lige en krammer

Marikka 28+4.

Er glad for at jeg ikk er den eneste som har det sådan..
For det er nogen gange svært at sku forsvare sig hele tiden fordi man ikk kan klare fnullermænd og rod..

Anmeld

22. februar 2010

Bare mig..

Anonym skriver:

Er glad for at jeg ikk er den eneste som har det sådan..
For det er nogen gange svært at sku forsvare sig hele tiden fordi man ikk kan klare fnullermænd og rod..

Ja det har du ret i. Jeg kan heller ikke bare lade stå til og vente til det bliver gjort. Han siger, at jeg bare kan lade det ligge og så gør han det i hans tempo, men NEJ, jeg gider ikke bo ulækkert, rodet og klamt. Hvis man har negative tanker er det også noget der stresser, og går ned i maven. Og jeg stresser vildt meget over det. Jeg kan ikke se hvorfor det ikke bare er en af de ting der bare skal gøres. Hvorfor skal jeg fortællle ham, at han skal gøre dit og dat?! - jamen jeg forstår dig!

Anmeld

22. februar 2010

Anne85

Jeg forstår dig udemærket... Jeg er selv typen det får uro i kroppen hvis jeg ved huset er beskidt, men for en periode må man prøve at tænke at det er vigtigere at du lytter til din krop.

Jeg håber for dig at din mand snart mander sig lidt op!!!

Anmeld

22. februar 2010

Anonym trådstarter

marikka skriver:

Ja det har du ret i. Jeg kan heller ikke bare lade stå til og vente til det bliver gjort. Han siger, at jeg bare kan lade det ligge og så gør han det i hans tempo, men NEJ, jeg gider ikke bo ulækkert, rodet og klamt. Hvis man har negative tanker er det også noget der stresser, og går ned i maven. Og jeg stresser vildt meget over det. Jeg kan ikke se hvorfor det ikke bare er en af de ting der bare skal gøres. Hvorfor skal jeg fortællle ham, at han skal gøre dit og dat?! - jamen jeg forstår dig!

Sidst da jeg spurgte kæresten han gad støvsuge sag han : Ja en gang i nat når det er mørkt

ARRG altså hvor er du dum tænke jeg..

Jeg frygter bare mere at de ikk længre vil lade mig gå sygmeld selvom det er det som jeg har det bedst med li nu fordi jeg kan sove når jeg ikk kan mere og kan tage det hele i mit tempo. Og ikk skal stresse over busser der er fyldt og at komme frem og tilbage..

Min planlagt barsel efter terminen er først den 28 Maj. for jeg ved ikk om jeg bliver sat igang endnu..

Anmeld

22. februar 2010

Bare mig..

Anonym skriver:

Sidst da jeg spurgte kæresten han gad støvsuge sag han : Ja en gang i nat når det er mørkt

ARRG altså hvor er du dum tænke jeg..

Jeg frygter bare mere at de ikk længre vil lade mig gå sygmeld selvom det er det som jeg har det bedst med li nu fordi jeg kan sove når jeg ikk kan mere og kan tage det hele i mit tempo. Og ikk skal stresse over busser der er fyldt og at komme frem og tilbage..

Min planlagt barsel efter terminen er først den 28 Maj. for jeg ved ikk om jeg bliver sat igang endnu..

Jamen jeg er blandt andet også sygemeldt fra mit arbejde, fordi jeg stresser for meget. bla også på grund af det her, og det er slet ikke noget probllem. Men kan din jordemoder ikke sygemelde dig fra nu af? Eller din læge? Det ville jeg da mene de godt kan. For det er da slet ikke til, at skulle tænke på alt det der OG arbejde OG være træt konstant. Jeg er jo blevet sygemeldt af helt samme grunde. + plukveer. Men hun sagde at en stressende hverdag sagtens kan blive problematisk når man kommer lidt længere hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.