Jeg syns jeg er nået der hen hvor jeg ikk kan mere li nu.
Jeg er pt sygmeld i 2 uger endnu men jeg frygter virkelig at jeg ikk længre må gå sygmeld selvom jeg bare ikk føler jeg har nogle krafter til noget, døjer med opkast, kvalme og blødninger (små).
Bare jeg skal støvsuge, vasketøj og lave mad så er jeg udkørt og ku sove resten af dagen væk. Og jeg er kun i uge 22+1.
Og nu er jeg også nået til det punkt hvor jeg ikk ved om jeg skal holde ved kit forhold, føler alt hænger på mig og jeg intet hjælp får. Når kæresten kommer hjem og jeg beder ham om at hjælpe mig med noget får jeg bare at vide at han også gern vil slappe af.
Det kan jeg et sted også godt forstå med jeg kan altså heller ikk altid og jeg har ikk lyst til at bo rodet og beskidt det er ikk min verden. Så i weekenden fik jeg nok og sag at jeg overvejde og gå fra ham men blive boende i nærheden pga jeg vil have et godt forhold til ham da det også er hans barn jeg venter. Det har hjulpen lidt men jeg ved ikk hvor længe det hjælper 
Piger, jeg ved ikk ud eller ind længre skal jeg bare være ligeglad med det hele og bare lade alt ligge og stå og se om han gør noget ved hvis det bliver for beskidt herhjemme, der ikk længre er rent tøj eller nogen til at smøre hans madplakke.?
Vi har prøvet at lave en uge plan men ikk en gang det ku han overholde 
Noget andet er at lægerne på sygehuset gav mig et recept på nogle stik piller mod min kvalme men de skal koste 632kr
det er penge vi ikk har og jeg kan ikk få tilskud på dem selvom lægerne sag at det ville jeg få 
Jeg ved ikk hvor jeg vil hen med det her men håber der er nogen som sidder derude som bare kan hjælpe mig lidt om det så bare er med et råd eller noget andet. Da jeg bare ikk kan mere lige nu
Anmeld