Kender i det , når man troede man havde solgt noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Muffinmus

Loppe skriver:

Nej det kender jeg heldigvis ikke....

Men jeg kender det at have aftalt at skulle købe noget på guloggratis. Aftaler at hente det dagen efter. Får så en besked 1 time inden det skal hentes "Jeg solgte det desværre til en anden i går aftes"????? WHAT????????????????

Tak for oplysnignen!

jeps...kender det SÅ godt.

Bød på et hummelsæt til min dreng, vi aftale jeg skulle købe det og hun spurgte efter min adresse.

Da jeg så svarede hende sagde hun, BEKLAGER, jeg har solgt det til 20 kr mere end du bød...

SÆK.

Undskyld mig, men kan man ikke holde en aftale skal man sgu ikke sælge til folk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

SaNiNa

MariaE skriver:

jeps...kender det SÅ godt.

Bød på et hummelsæt til min dreng, vi aftale jeg skulle købe det og hun spurgte efter min adresse.

Da jeg så svarede hende sagde hun, BEKLAGER, jeg har solgt det til 20 kr mere end du bød...

SÆK.

Undskyld mig, men kan man ikke holde en aftale skal man sgu ikke sælge til folk.

Ej hvor frækt jeg var nok osse blevet lidt tosset...

Anmeld

22. februar 2010

Muffinmus

Sanne og Nicklas skriver:

Ej hvor frækt jeg var nok osse blevet lidt tosset...

jep, skrev ogsp til hende at hun sgu da lige kunne have spurtg mig om jeg var villig til at give de 20 kr mere eller ej i stedet for bare at sælge det.

Bliver altså mobset når folk ikke spiller fair.

Men skidt pyt, har i stedet for fundet et fedt lilla Hummel sæt til tøsen:-)

Anmeld

22. februar 2010

Maria.

Jeg er også lige blevet brændt af herinde!!  Af 2 faktisk.. Hmm..

Det er møg irriterende!

Anmeld

22. februar 2010

SaNiNa

MariaE skriver:

jep, skrev ogsp til hende at hun sgu da lige kunne have spurtg mig om jeg var villig til at give de 20 kr mere eller ej i stedet for bare at sælge det.

Bliver altså mobset når folk ikke spiller fair.

Men skidt pyt, har i stedet for fundet et fedt lilla Hummel sæt til tøsen:-)

iih dejlig at du fandt et andet sæt. Nicklas har et sæt i lyse blåt i 68 og vil så gerne havet et helt sæt til ham igen for det er bare så lækkert og passer så godt til en søndag...

Anmeld

22. februar 2010

KarinaIda

Heidi. skriver:

..

Kæft hvor er det belastende at man har noget til salg f.eks på dba, og der er en der er meget intereseret i ens vare, og man aftaler at de skal købe det, og yder mere så aftaler man hvornår, hvordan og hvorledes. Man bruger tid på at gøre det man har solgt pænt og skiller det fra hinanden..

Og SÅ bliver man brændt af..

Kæft jeg er træt af det...

Sorry surt opstød.

Jeg er fuldstændig enig.. er selv blevet brændt af med en del ting på det sidste...

Anmeld

22. februar 2010

Muffinmus

Sanne og Nicklas skriver:

iih dejlig at du fandt et andet sæt. Nicklas har et sæt i lyse blåt i 68 og vil så gerne havet et helt sæt til ham igen for det er bare så lækkert og passer så godt til en søndag...

jeps, har det i tyrkis til ham, men han kan knap smides idet mere, og ærlige, for 610 kr for et sæt med usker, trøjeog t-shirt er da en del penge

Men så må han få et nyt når jeg sælger det andet.

Synes også de er lækre og holder sig pæne ret godt faktisk

Anmeld

23. februar 2010

SaNiNa

MariaE skriver:

jeps, har det i tyrkis til ham, men han kan knap smides idet mere, og ærlige, for 610 kr for et sæt med usker, trøjeog t-shirt er da en del penge

Men så må han få et nyt når jeg sælger det andet.

Synes også de er lækre og holder sig pæne ret godt faktisk

Vi var så heldig at finde Nicklas på tilbud så det kun komtil ar koste 400kr

Anmeld

23. februar 2010

lion

Jeg er endtil videre været heldig med det jeg har solgt via dba. Jeg har fået pengene overført for tingene og jeg sendte det samme dag pengene var gået ind.

Jeg har selv købt noget fra dba uden problemer.

Men det er røv irriterne når man bliver brændt af på den ene eller anden måde.

Anmeld

23. februar 2010

Dictes mor

Ja! Det har jeg prøvet, jeg havde endda takket nej til en hyggedag med min søster og niece en dag, fordi der var en som skulle komme og kigge på et par ridestøvler, vi havde aftalt tidspunkt og alt muligt, men kom hun, nej nej, hun dukkede hverken op eller ringede og aflyste. Jeg var tosset! Så nu har jeg ikke skoene tilsalg længere, det gider jeg simpelthen ikke igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.