Kender i det , når man troede man havde solgt noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Heidi.

..

Kæft hvor er det belastende at man har noget til salg f.eks på dba, og der er en der er meget intereseret i ens vare, og man aftaler at de skal købe det, og yder mere så aftaler man hvornår, hvordan og hvorledes. Man bruger tid på at gøre det man har solgt pænt og skiller det fra hinanden..

Og SÅ bliver man brændt af..

Kæft jeg er træt af det...

Sorry surt opstød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Ina33

Nej det kender jeg heldigvis ikke....

Men jeg kender det at have aftalt at skulle købe noget på guloggratis. Aftaler at hente det dagen efter. Får så en besked 1 time inden det skal hentes "Jeg solgte det desværre til en anden i går aftes"????? WHAT????????????????

Tak for oplysnignen!

Anmeld

22. februar 2010

Heidimed lea

uha ja jeg kender det, står faktisk i situationen nu, hvor en har budt på min slynge  herinde fra og jeg giver kontonummer og det hele, så har hun først penge til den første ok jeg venter og så  kan jeg ikke komme i kontakt med hendes brugerprofil mere. øvøv  hvorfor ikke bare være ærlig og sig tingene som det er.  slyngen var både vasket strøget og pakket til hende.

lige lidt herfra også  Heidi

Anmeld

22. februar 2010

Sesse89

Kender det alt for godt

Jeg sidder selv med en telefon til salg og folk spørger og der er også en som har budt men har ikk hørt fra personen i over en uge det irriterer mig så mega meget..

Anmeld

22. februar 2010

Cris

Ja, det kan være irriterende. Det sker nogle gange, at man sælger billigt for at få alligevel lidt penge og sælge hurtigt. Og så kommer de og vil diskutere om prisen og de vil ikke batale portoen osv osv...

Anmeld

22. februar 2010

Malthesmoar

Loppe skriver:

Nej det kender jeg heldigvis ikke....

Men jeg kender det at have aftalt at skulle købe noget på guloggratis. Aftaler at hente det dagen efter. Får så en besked 1 time inden det skal hentes "Jeg solgte det desværre til en anden i går aftes"????? WHAT????????????????

Tak for oplysnignen!

Ja den har Jeg desværre også været ude for

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

jep, har også prøvet det.....det er s.... irriterende.

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Ja, da! Har både prøvet at noget jeg skulle købe viste sig at være solgt, da jeg skulle hente det. Og at jeg blev brændt af, af en sælger. Håber du får afsat til anden side i stedet.

Det er for groft.

K.h. Linda

Anmeld

22. februar 2010

Pia.

Er det ikke bare sådan det er, når man har ting tilsalg - folk fortryder eller finder noget under deres søgning der er bedre eller billigere... jeg har kun solgt enkle ting men har været heldig de gange jeg har gjort det..

Anmeld

22. februar 2010

Loggidut

ja her er den omvendt...vi har betalt, men modtager ikke varen...satme surt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.