lisbethita skriver:
Kanooon...nåå?? Det kan man simpelthen måle?? Det er ellers smart. Ja, det siges faktisk, at nogle kvinder kan mærke, hvornår det er. Og SÅÅÅ....er det bare igang :-) Husk at nyd hinanden undervejs og tænk på, hvorfor det er I prøver - fordi I elsker hinanden :-)
Glæder mig til at følge dig. Til gengæld sidder jeg og frygter lidt, at det snart er mig der skal føde. Der er 3 uger til termin. Nu har man jo fået den derind. Jeg havde næsten mentalt glemt, at hun jo også skal ud...
Ja ja... de følelser kommer du også til at gennemgå. Indtil da...så glæd dig over, at du har en dejlig kæreste. At I har det godt sammen og de gode ting I har i livet. Positivt avler jo positivt... :-)
Solskinshilsner fra det snefyldte Svendborg :-)
(Hvornår fa..... har det tænkt sig at holde op med at sne? Bliver vanvittig...)!!
Jaja, der er sådan nogle fiiiine strimler, lige som graviditetstest, hvor man kan teste for ÆL. Så jeg har fået to strger i Weekenden.. Bare på en ÆL-test. Man kunne håbe på at de flyttede sig over på en graviditetstest om 14 dage 
Ja, nu har du fået hende derind, så må hun jo også ud igen. Du har kun udlejet den lille et-værelses på 9 mdr.'s basis - sådan er legen 
Jeg glæder mig til at skulle skælve af frygt for at det snart er mig der skal føde
Det kunne gå hen og være i November
Og der er der forhåbentlig IKKE sne. Jeg er SÅ træt af det!!
Kram
Anmeld