Endelig fået svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Kanooon...nåå?? Det kan man simpelthen måle?? Det er ellers smart. Ja, det siges faktisk, at nogle kvinder kan mærke, hvornår det er. Og SÅÅÅ....er det bare igang :-) Husk at nyd hinanden undervejs og tænk på, hvorfor det er I prøver - fordi I elsker hinanden :-) 

Glæder mig til at følge dig. Til gengæld sidder jeg og frygter lidt, at det snart er mig der skal føde. Der er 3 uger til termin. Nu har man jo fået den derind. Jeg havde næsten mentalt glemt, at hun jo også skal ud...

Ja ja... de følelser kommer du også til at gennemgå. Indtil da...så glæd dig over, at du har en dejlig kæreste. At I har det godt sammen og de gode ting I har i livet. Positivt avler jo positivt... :-)

Solskinshilsner fra det snefyldte Svendborg :-)

(Hvornår fa..... har det tænkt sig at holde op med at sne? Bliver vanvittig...)!!

Jaja, der er sådan nogle fiiiine strimler, lige som graviditetstest, hvor man kan teste for ÆL. Så jeg har fået to strger i Weekenden.. Bare på en ÆL-test. Man kunne håbe på at de flyttede sig over på en graviditetstest om 14 dage

Ja, nu har du fået hende derind, så må hun jo også ud igen. Du har kun udlejet den lille et-værelses på 9 mdr.'s basis - sådan er legen

Jeg glæder mig til at skulle skælve af frygt for at det snart er mig der skal føde Det kunne gå hen og være i November Og der er der forhåbentlig IKKE sne. Jeg er SÅ træt af det!!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det kan jeg godt forstå, og jeg skal heller ikke ødelægge det positive svar...

Det er nok ikke nemt at tage stilling før du ved om det er lykkedes i denne omgang - det krydser jeg fingrer for - og så behøves I jo slet ikke at tage stilling

Nej, det er jo også det jeg tænker. Under alle omstændigheder må vi vente 14 dage, for at se om der er jackpot!? Det håber vi! Det ville sgu være dejligt!!

God karma ned til min ruge-kasse

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Hvor skønt at høre Så må vi håbe der snart viser sig to streger og en lille prik i maven.

Ønsker jer al mulig held og lykke med projektet og vejen til ønskebarnet.

K.h. Linda

Anmeld

22. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Nej, det er jo også det jeg tænker. Under alle omstændigheder må vi vente 14 dage, for at se om der er jackpot!? Det håber vi! Det ville sgu være dejligt!!

God karma ned til min ruge-kasse

Ja masser af god karma - Kama herinde fra tog jo en tur i H&M og gned lidt babytøj op ad maven - måske det er vejen frem...hi-hi...

Jeg hev i hvert fald kæresten med i baby butikker sidst i håb om at det gav lidt positiv baby energi (vi skulle købe en dåbsgave) - men da jeg var derinde følte jeg faktisk at jeg ikke hørte hjemme

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Linda2009 skriver:

Hvor skønt at høre Så må vi håbe der snart viser sig to streger og en lille prik i maven.

Ønsker jer al mulig held og lykke med projektet og vejen til ønskebarnet.

K.h. Linda

Tusind tak!

Al held og lykke kan bruges!

Knus

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja masser af god karma - Kama herinde fra tog jo en tur i H&M og gned lidt babytøj op ad maven - måske det er vejen frem...hi-hi...

Jeg hev i hvert fald kæresten med i baby butikker sidst i håb om at det gav lidt positiv baby energi (vi skulle købe en dåbsgave) - men da jeg var derinde følte jeg faktisk at jeg ikke hørte hjemme

Hihi, ja det kan jeg godt huske hun fortalte. Måske er det vejen frem?

Du skal nok komme til at passe ind i den afdeling, og forhåbentlig inden alt for længe søde!

Mine æggestokke kan ikke holde til at gå i den afdeling. Har arbejdet i H&M i 2 år, netop i børnetøj... Ren stress!

Anmeld

22. februar 2010

lisbethita

Griner....som du nu kan få det udtrykt (glæder sig til at skælve af frygt :-))...!! Jeg er egentlig ikke bange - mest fordi jeg ved, at jeg skal koncentrerer mig om veerne, når de kommer og så kommer resten nok med hjælp fra jordemoderne. Men...mærkeligt, at jeg først nu forstår, at hun jo rent faktisk skal ud. He he...yes...9 måneders værelse udlejet, den var god :-)

Jeg glæder mig også til at dele dine glæder og bekymringer omkring graviditeten :-)  Så begynder bekymringerne.... for nu og 18 år frem :-) Vildt!

STORT KNUS 

Anmeld

22. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Hihi, ja det kan jeg godt huske hun fortalte. Måske er det vejen frem?

Du skal nok komme til at passe ind i den afdeling, og forhåbentlig inden alt for længe søde!

Mine æggestokke kan ikke holde til at gå i den afdeling. Har arbejdet i H&M i 2 år, netop i børnetøj... Ren stress!

Ja okay, så kan man vidst roligt sige "been there done that"...

Ja, det bliver en GOD dag...

Anmeld

22. februar 2010

håber snart det er os

super gode nyhed søde

hvor er det dejligt med sådan en besked

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

kudsk skriver:

super gode nyhed søde

hvor er det dejligt med sådan en besked

Ja, virkelig dejligt! Jeg sidder også og smiler, og kæresten er bare så glad så glad. Han har sagt det flere gange: "Jeg var så nervøs, men jeg fejler ingenting. Vi klarer det nok, skat" Og så bliver jeg jo endnu mere glad

Jeg håber det kommer til at gå rigtig godt på fredag, søde! Jeg glæder mig til at høre om det, og håber det aller aller bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.