kitty skriver:
Ja, det er SÅ dejligt
Og tak!! 
Ja, det er forskelligt, hvor længe kvinder er frugtbare.. Jeg har forsøgt mig med ÆL test i denne måned, for at bekræfte min kropslige fornemmelse af, hvornår det er.. Og den viste at jeg havde ret.. Men nu må vi se om "arbejdet" bærer frugt.. Men arbejdet har vi!! 
Kram
Kanooon...nåå?? Det kan man simpelthen måle?? Det er ellers smart. Ja, det siges faktisk, at nogle kvinder kan mærke, hvornår det er. Og SÅÅÅ....er det bare igang :-) Husk at nyd hinanden undervejs og tænk på, hvorfor det er I prøver - fordi I elsker hinanden :-)
Glæder mig til at følge dig. Til gengæld sidder jeg og frygter lidt, at det snart er mig der skal føde. Der er 3 uger til termin. Nu har man jo fået den derind. Jeg havde næsten mentalt glemt, at hun jo også skal ud...
Ja ja... de følelser kommer du også til at gennemgå. Indtil da...så glæd dig over, at du har en dejlig kæreste. At I har det godt sammen og de gode ting I har i livet. Positivt avler jo positivt... :-)
Solskinshilsner fra det snefyldte Svendborg :-)
(Hvornår fa..... har det tænkt sig at holde op med at sne? Bliver vanvittig...)!!
Anmeld