Endelig fået svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Nå, på den måde

Det er måske en af de næste test de kunne finde på at sende mg til, hvis/når vi vælger at gå videre. Jeg skal have ringet til min gyn. for at fortælle, hvad vi ønsker at gøre herfra. Så nævner han nok det.. Kunne jeg forestille mig.

Knus

Ok.. det er i hvert fald en god en,  det synes jeg helt sikkert du skal gøre, for hvis nu der var lukket, så er det jo lidt synd at bruge måneder på at prøve...

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Tak, søde

Nej, det er ikke sjovt at blive ved med ikke at være gravid.. Og det er nok derfor jeg i mit hovede forestiller mig at give det 3 mdr mere.. Lykkes det ikke, så vil jeg gerne videre.

Men nu skal jeg have ringet til gyn. og få tid til en samtale om det videre forløb, og hvad han vil anbefale.. Vores læger er med på at sende os videre, hvis det er det vi ønsker. De kan godt forstå os. Det betyder virkelig meget!!

Ja, det er meget rart lige at få snakket med "fagfolkene"...

Jeg tænker bare om det vil lægge ekstra press på i de 3 mdr i giver det...

Men det kan også virke som et voldsomt skridt at tage, og gå ind i behandlingsverdenen...

Det bliver spændende, hvad der skal ske det næste halve år - og mon ikke det under alle omstændigheder byder på en graviditet...

Knus

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Ok.. det er i hvert fald en god en,  det synes jeg helt sikkert du skal gøre, for hvis nu der var lukket, så er det jo lidt synd at bruge måneder på at prøve...

knus..

Jeg vil helt klart også tage imod, hvis han tilbød!

Jeg prøver at få fat i gyn. i løbet a ugen, så må vi se hvad tiden bringer. Håber der er gode tider på vej.

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Jeg vil helt klart også tage imod, hvis han tilbød!

Jeg prøver at få fat i gyn. i løbet a ugen, så må vi se hvad tiden bringer. Håber der er gode tider på vej.

Det er der... det er jeg helt sikker på...

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja, det er meget rart lige at få snakket med "fagfolkene"...

Jeg tænker bare om det vil lægge ekstra press på i de 3 mdr i giver det...

Men det kan også virke som et voldsomt skridt at tage, og gå ind i behandlingsverdenen...

Det bliver spændende, hvad der skal ske det næste halve år - og mon ikke det under alle omstændigheder byder på en graviditet...

Knus

Jeg kan godt se, hvad du mener, med om de næste tre måneder bliver ekstre pressede.. Og det knne de måske godt. Lige nu er jeg nok rimelig "farvet" af de svar han har fået idag.. Nu kan hele verden komme an, fordi vi godt kan selv... Men det er jo ikke sikkert, for der er jo ikke sket noget endnu...

Tror også noget af håbet ligger i Den positive ÆL-test i weekenden, hvor der er gået lidt amok herhjemme, og jeg tænker "selvfølgelig er det nu, det er nu det sker".. Men sådan er det jo hver månede mellem ÆL og Mens...

Jeg ved det ikke... Jeg tror gyn.-samtale må være næste skridt...

Et skridt ad gangen... Baby-steps

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Det er der... det er jeg helt sikker på...

Taaark Det er så dejligt med håb og tro fra andre!!

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

YES!!! Jeg tænkte sådan på dig i dag, hvor dejligt at I har fået svar!!!

Jeg glæder mig til at høre hvad I beslutter jer for, og følge med dig hele vejen til du er mindst lige så tyk om maven som mig!

Stort knus og lidt ekstra fertilitetsstøv til dig

Rosa

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Rosa skriver:

YES!!! Jeg tænkte sådan på dig i dag, hvor dejligt at I har fået svar!!!

Jeg glæder mig til at høre hvad I beslutter jer for, og følge med dig hele vejen til du er mindst lige så tyk om maven som mig!

Stort knus og lidt ekstra fertilitetsstøv til dig

Rosa

Tak!

Jeg tror jeg er ligeså stor om maven, som du er nu, uden at være gravid, men det er jo en anden snak

Tusind tak for fertillitets-støvet. Jeg suger det til mig, og håber det bringer lidt held over weekendens hårde men kærlige arbejde

Anmeld

22. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Ja, det er SÅ dejligt Og tak!!

Ja, det er forskelligt, hvor længe kvinder er frugtbare.. Jeg har forsøgt mig med ÆL test i denne måned, for at bekræfte min kropslige fornemmelse af, hvornår det er.. Og den viste at jeg havde ret.. Men nu må vi se om "arbejdet" bærer frugt.. Men arbejdet har vi!!

Kram

Kanooon...nåå?? Det kan man simpelthen måle?? Det er ellers smart. Ja, det siges faktisk, at nogle kvinder kan mærke, hvornår det er. Og SÅÅÅ....er det bare igang :-) Husk at nyd hinanden undervejs og tænk på, hvorfor det er I prøver - fordi I elsker hinanden :-) 

Glæder mig til at følge dig. Til gengæld sidder jeg og frygter lidt, at det snart er mig der skal føde. Der er 3 uger til termin. Nu har man jo fået den derind. Jeg havde næsten mentalt glemt, at hun jo også skal ud...

Ja ja... de følelser kommer du også til at gennemgå. Indtil da...så glæd dig over, at du har en dejlig kæreste. At I har det godt sammen og de gode ting I har i livet. Positivt avler jo positivt... :-)

Solskinshilsner fra det snefyldte Svendborg :-)

(Hvornår fa..... har det tænkt sig at holde op med at sne? Bliver vanvittig...)!!

Anmeld

22. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

>

Jeg kan godt se, hvad du mener, med om de næste tre måneder bliver ekstre pressede.. Og det knne de måske godt. Lige nu er jeg nok rimelig "farvet" af de svar han har fået idag.. Nu kan hele verden komme an, fordi vi godt kan selv... Men det er jo ikke sikkert, for der er jo ikke sket noget endnu...

Tror også noget af håbet ligger i Den positive ÆL-test i weekenden, hvor der er gået lidt amok herhjemme, og jeg tænker "selvfølgelig er det nu, det er nu det sker".. Men sådan er det jo hver månede mellem ÆL og Mens...

Jeg ved det ikke... Jeg tror gyn.-samtale må være næste skridt...

Et skridt ad gangen... Baby-steps

Det kan jeg godt forstå, og jeg skal heller ikke ødelægge det positive svar...

Det er nok ikke nemt at tage stilling før du ved om det er lykkedes i denne omgang - det krydser jeg fingrer for - og så behøves I jo slet ikke at tage stilling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.