Passer børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Winnie

Hvor sejt af dig   Jeg ville nu heller ikke kunne sige nej.  Men kunne ikke selv lide at spørger naboen om hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

DK

Hej

Hvordan går det med alle ungerne? Er de blevet hentet, eller holder i hygge dag på sofaen med film?

Knus

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

he he....som en anden skriver så er det da lidt sjovt at de ikke har lavet andre planer for pasningen....men igen kan det jo ha gået hurtigere end de forventede

super flot af dig at ta imod dem med åbne arme men hvem kan sige nej til en fødende kvinde....eller hendes mand

Anmeld

22. februar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Blev vækket her halv 4 af banken på døren (nået forsigtigt går jeg ud og åbner) .... det var mine nye naboer....
Konen har termin her den 5 marst. Men var med gode veér nu og stod lige og manglede en barnepige til deres 4 børn..... sådan noget siger man jo ikke nej til...
Så mig op og i tøjet og ind af døren får jeg en på 7 år en på 3 og et sæt tvillinger på 13 mdr......
Tænkte hold da op hvordan klare jeg den???? Ungerne kender mig jo næsten ikke, deres store datter har været og lege en gang og de 3 andre har set mig 2 gange..... af måske 10 min. Men de er sørme nogle søde nogle og lader sig ikke skræmme af mig. så er går det over alt forventning og de ligger alle 4 og sover

hehe, du har nok at se til hva ! .. Hvor hyggeligt! Så er der lidt træning til når dine 2 kommer !.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.