Passer børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

lillemunk

Blev vækket her halv 4 af banken på døren (nået forsigtigt går jeg ud og åbner) .... det var mine nye naboer....
Konen har termin her den 5 marst. Men var med gode veér nu og stod lige og manglede en barnepige til deres 4 børn..... sådan noget siger man jo ikke nej til...
Så mig op og i tøjet og ind af døren får jeg en på 7 år en på 3 og et sæt tvillinger på 13 mdr......
Tænkte hold da op hvordan klare jeg den???? Ungerne kender mig jo næsten ikke, deres store datter har været og lege en gang og de 3 andre har set mig 2 gange..... af måske 10 min. Men de er sørme nogle søde nogle og lader sig ikke skræmme af mig. så er går det over alt forventning og de ligger alle 4 og sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

RumlesMor

Imponerende (af børnene)....og stort at du lige påtager ansvaret for 4 nye ansigter. Dejligt når naboer hjælper hinanden!!

Anmeld

22. februar 2010

lillemunk

RumlesMor skriver:

Imponerende (af børnene)....og stort at du lige påtager ansvaret for 4 nye ansigter. Dejligt når naboer hjælper hinanden!!

Ja jeg er nu også noget rystet over de tager det så flot.... ikke en af dem har fældet en tåre....
Kunne/ville ikke sige nej når manden står og banker på døren.... midt om natten så har de jo virkelig brug for hjælp...

Jeg kan jo komme til at stå i deres sted.
Ja det er dejligt når man kan hjælpe hinanden

Anmeld

22. februar 2010

RumlesMor

Ville heller ikke selv kunne sige nej...synes netop man skal hjælpe hinanden.

Der går vel også højst et par timer før far eller andet familie kommer og henter dem igen. Skønt lige at få 4 unger med til morgenmaden...hehe.

God fornøjelse!

Anmeld

22. februar 2010

lillemunk

Smiler netop..... det er dejligt man kan hjælpe..

Tak de bliver jo nok at se til med alle de poder i huset

Anmeld

22. februar 2010

Vial

Hvor vildt. Har du så taget dine store piger med derover? Fedt du gør det. Når det er sagt, er jeg helt rystet over den børneflok. Skal vi to tage udfordringen op og lave nye babyer, når tvillingerne er 4 mdr.? De har da seriøst rygrad det nabopar...

Anmeld

22. februar 2010

M.O.A.R.

Hvor er det super af dig at være sådan en god nabo og rigtig flot at de 4 børn har taget det så stille og rolig og at alt går bedre end forventet!

KOM OG VÆR MIN NABO jeg vil også have sådan en sød nabo.
jeg har ikke nogen børn endnu jeg kunne overlade i din varetægt men har en vovse.. griner

men synes uden tvivl det viser hvor stort et hjerte du har når du siger ja til sådan et ansvar på trods af du dårligt kender børnene og de dårligt kender dig

Malene 31+6

Anmeld

22. februar 2010

Corn

Hvor hyggeligt... Det tager jo nok heller ikke så lang tid, med sådan en garvet fødemaskine....

OG jeg kunne nu heller ikke sige nej...

Anmeld

22. februar 2010

SaNiNa

Det må være det man klader en god nabo...

og rigtig flot af dig...

Anmeld

22. februar 2010

Malthesmoar

lillemunk skriver:

Blev vækket her halv 4 af banken på døren (nået forsigtigt går jeg ud og åbner) .... det var mine nye naboer....
Konen har termin her den 5 marst. Men var med gode veér nu og stod lige og manglede en barnepige til deres 4 børn..... sådan noget siger man jo ikke nej til...
Så mig op og i tøjet og ind af døren får jeg en på 7 år en på 3 og et sæt tvillinger på 13 mdr......
Tænkte hold da op hvordan klare jeg den???? Ungerne kender mig jo næsten ikke, deres store datter har været og lege en gang og de 3 andre har set mig 2 gange..... af måske 10 min. Men de er sørme nogle søde nogle og lader sig ikke skræmme af mig. så er går det over alt forventning og de ligger alle 4 og sover

Ej hvor vildt, spøjst hun ik har lavet aftale m nogen andre

STORT af Dig og sige ja

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.