Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mariamiss6 skriver: jeg arbejdede i butik engang og sad så i kassen. En stamkunde, med sin søde datter på omkring 1 år, kommer til kassen - tilsyneladende for en gangs skyld lidt stresset den dag - og datteren siger som sædvanligt hej, mange gange...Denne dag siger hun det bare mest lige dér hvor moren skal betale, og derfor står moren ligesom i vejen for pigen (i vognen) som gentagne gange siger hej til mig, og jeg svarer selvfølgelig (høflig som jeg er), men pigen kan jo ikke se mig når jeg svarer, og hun råber bare højere og højere. til sidst bliver moren sådan lidt flov over datterens insisterende opførsel, og lettere irriteret (barnet har sagt hej til alle, i en måneds tid ) og hun siger noget i retning af "så hold dog mund" sådan lidt lavt, og mere til sig selv end til barnet... Jeg får sagt noget med, at hun jo altså står i vejen for barnet, så kigge rhun måbende på mig, flytter sig, barnet siger hej, jeg siger hej, og så blev der ro.... Moren sluttede altså af med at smile lidt af det hele, og fik pakket sine varer uden forstyrrelser fra pigebarnet
jeg arbejdede i butik engang og sad så i kassen. En stamkunde, med sin søde datter på omkring 1 år, kommer til kassen - tilsyneladende for en gangs skyld lidt stresset den dag - og datteren siger som sædvanligt hej, mange gange...Denne dag siger hun det bare mest lige dér hvor moren skal betale, og derfor står moren ligesom i vejen for pigen (i vognen) som gentagne gange siger hej til mig, og jeg svarer selvfølgelig (høflig som jeg er), men pigen kan jo ikke se mig når jeg svarer, og hun råber bare højere og højere. til sidst bliver moren sådan lidt flov over datterens insisterende opførsel, og lettere irriteret (barnet har sagt hej til alle, i en måneds tid ) og hun siger noget i retning af "så hold dog mund" sådan lidt lavt, og mere til sig selv end til barnet... Jeg får sagt noget med, at hun jo altså står i vejen for barnet, så kigge rhun måbende på mig, flytter sig, barnet siger hej, jeg siger hej, og så blev der ro.... Moren sluttede altså af med at smile lidt af det hele, og fik pakket sine varer uden forstyrrelser fra pigebarnet
Genialt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønne skønne Emil. Dejlig er han.
Glæder mig så meget til at se min prins charming igen.
suanne85 skriver: Tror jeg i hvert fald han selv syntes her i dag. Vi har aldrig kunne bruge vinter støvler eller sådan til ham. Han er så syg og tænkte at vi altså lige skulle ud og have lidt luft. Og jeg gav ham rigtige vinterstøvler på Og Emil klappede dem jævnligt og sagde 'sko' som var han rigtig stolt og så tøffede han der ud af, og sagde hej til alle vi mødte på vores gå tur og sagde de ikke hej igen så råbte han bare endnu højere Sgu da også uhøfligt ikke at svare Her er lige lidt billeder fra turen
Tror jeg i hvert fald han selv syntes her i dag. Vi har aldrig kunne bruge vinter støvler eller sådan til ham.
Han er så syg og tænkte at vi altså lige skulle ud og have lidt luft. Og jeg gav ham rigtige vinterstøvler på Og Emil klappede dem jævnligt og sagde 'sko' som var han rigtig stolt og så tøffede han der ud af, og sagde hej til alle vi mødte på vores gå tur og sagde de ikke hej igen så råbte han bare endnu højere Sgu da også uhøfligt ikke at svare
Her er lige lidt billeder fra turen
hvor fint:0)
Nikoline er ikke til at få med ind igen! og hun kalder sine vinterstøvler for "sut sko"
Hvor sødt...
Haha hvor godt. ja nogle gange så vrisser man lidt af de små uden lige at tænke sig om først
Frederic's moar skriver: er det slet ikke nogen der laver støvler med høj vrist?
er det slet ikke nogen der laver støvler med høj vrist?
Jov skal lige have fundet ud af det, men først når vejret ændre og han skal have sko
ka-ri-na skriver: hvor fint:0) Nikoline er ikke til at få med ind igen! og hun kalder sine vinterstøvler for "sut sko"
Godt nok nogle varme sutsko
Da jeg var lille kunne min mor ikke sætte mig på jorden når jeg havde fået støvler på hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128