Emil... En stor dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Vingummien

Tror jeg i hvert fald han selv syntes her i dag. Vi har aldrig kunne bruge vinter støvler eller sådan til ham.

Han er så syg og tænkte at vi altså lige skulle ud og have lidt luft. Og jeg gav ham rigtige vinterstøvler på Og Emil klappede dem jævnligt og sagde 'sko' som var han rigtig stolt og så tøffede han der ud af, og sagde hej til alle vi mødte på vores gå tur og sagde de ikke hej igen så råbte han bare endnu højere
Sgu da også uhøfligt ikke at svare

Her er lige lidt billeder fra turen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

mariamiss6

Nårh....

Min søn har et par sorte gummistøvler, med kranier på = Seje sko

Anmeld

21. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Det er da bare at slæbe den langhåred charme prins med ned i en sko forretning og be om hjælp....

Har han en mærkelig fod da?

Vi har ecco vinterstøvler som står ude i dp, og herhejmme har vi et par angulus tex støvler og et par ecco vinterstøvler mere. Men må indrømme at angulus sidder bedst på ham.

Anmeld

21. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Det er da bare at slæbe den langhåred charme prins med ned i en sko forretning og be om hjælp....

Har han en mærkelig fod da?

Vi har ecco vinterstøvler som står ude i dp, og herhejmme har vi et par angulus tex støvler og et par ecco vinterstøvler mere. Men må indrømme at angulus sidder bedst på ham.

Han har en høj vrist og syntes det er synd at skal bruge vild for at få hans fod ned i en støvle hehe

Anmeld

21. februar 2010

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Nårh....

Min søn har et par sorte gummistøvler, med kranier på = Seje sko

Jaså kan man vist hellere ikk blive sejere

Anmeld

21. februar 2010

ooo

Det er da vildt uhøfligt ikke at råbe hej igen. Tsk tsk, nogen mennesker altså.

Hvor ser han dog bare dejlig ud, og ret koncentreret på nogle af billederne. Det kræver sin mand at gå tur

Kram Metha

Anmeld

21. februar 2010

Vingummien

Metchen skriver:

Det er da vildt uhøfligt ikke at råbe hej igen. Tsk tsk, nogen mennesker altså.

Hvor ser han dog bare dejlig ud, og ret koncentreret på nogle af billederne. Det kræver sin mand at gå tur

Kram Metha

Ja det gør det, især når man er så lille hehe. Han var også oppe på armen et par gange for at få en pause og skulle også lige holde lidt i hånd

Anmeld

21. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Han har en høj vrist og syntes det er synd at skal bruge vild for at få hans fod ned i en støvle hehe

er det slet ikke nogen der laver støvler med høj vrist?

Anmeld

21. februar 2010

mariamiss6

suanne85 skriver:

sagde hej til alle vi mødte på vores gå tur og sagde de ikke hej igen så råbte han bare endnu højere

Sgu da også uhøfligt ikke at svare

jeg arbejdede i butik engang og sad så i kassen. En stamkunde, med sin søde datter på omkring 1 år, kommer til kassen - tilsyneladende for en gangs skyld lidt stresset den dag - og datteren siger som sædvanligt hej, mange gange...
Denne dag siger hun det bare mest lige dér hvor moren skal betale, og derfor står moren ligesom i vejen for pigen (i vognen) som gentagne gange siger hej til mig, og jeg svarer selvfølgelig (høflig som jeg er), men pigen kan jo ikke se mig når jeg svarer, og hun råber bare højere og højere.
til sidst bliver moren sådan lidt flov over datterens insisterende opførsel, og lettere irriteret (barnet har sagt hej til alle, i en måneds tid ) og hun siger noget i retning af "så hold dog mund" sådan lidt lavt, og mere til sig selv end til barnet... Jeg får sagt noget med, at hun jo altså står i vejen for barnet, så kigge rhun måbende på mig, flytter sig, barnet siger hej, jeg siger hej, og så blev der ro.... Moren sluttede altså af med at smile lidt af det hele, og fik pakket sine varer uden forstyrrelser fra pigebarnet

Anmeld

21. februar 2010

Ranarupta

Ej, Susanne, han er jo en ren lækkerbidsken!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.