Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal man vise sin vandrejournal til sin leder når man fortæller om graviditet?
Hvad gjorde I?
På forhånd mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det gjorde jeg ikke, jeg sage bare at jeg var gravid..
vandrejounalen har jeg kun brugt på sygehuset-jordmoern og hos lægen..
Englebisse skriver: Skal man vise sin vandrejournal til sin leder når man fortæller om graviditet? Hvad gjorde I? På forhånd mange tak
Min chef skulle bruge min da jeg er offentligt ansat og lønningskontoret skulle se min termins dato. Men mon ikke de spørg hvis de vil se den.?
Min chef fik en i af min da jeg fortalte at jeg var gravid, da hun skulle bruge den iforbindelse med refusion fra kommunen da jeg ret hurtigt måtte gå ned i tid.
Ellers tror jeg ikke arbejdet har nogen interesse i den
with.love skriver: Min chef skulle bruge min da jeg er offentligt ansat og lønningskontoret skulle se min termins dato. Men mon ikke de spørg hvis de vil se den.?
Jeg var nemlig inde og læse på socialpædagogernes landsforbund og der stod at man evt. kunne tage den med og vise. Så jeg blev lidt i tvivl for jeg synes nemlig den er meget privat.
Som du skriver så kan de få den hvis de beder om den.
Tusind tak for dit svar
mek-83 skriver: Min chef fik en i af min da jeg fortalte at jeg var gravid, da hun skulle bruge den iforbindelse med refusion fra kommunen da jeg ret hurtigt måtte gå ned i tid. Ellers tror jeg ikke arbejdet har nogen interesse i den
Okay som jeg lige har skrevet til with.love så læste jeg inde på socialpædagogernes landsforbund at man evt. kunne vise den til sin leder, men synes den er meget privat. Hvis de nu beder om den må de jo få et kopi af den.
Englebisse skriver: Jeg var nemlig inde og læse på socialpædagogernes landsforbund og der stod at man evt. kunne tage den med og vise. Så jeg blev lidt i tvivl for jeg synes nemlig den er meget privat. Som du skriver så kan de få den hvis de beder om den. Tusind tak for dit svar
Det var da så lidt..
Arbejder selv på en institution og jeg tror de beder dig om den nemlig til at søge refusion. Men jeg tog en kopi meget tidligt da der ikke stod så meget på den.
Det var da så lidt
Og ja jeg synes egenlig også det er en meget privat ting.. der stå jo også sådanne ting som ens vægt, det raver jo ikke ens chef men jeg har valgt at lade være med at tænke på det, og hun fik en kopi efter første lægebesøg netop så hun ikke kunne se mere end højest nødvendigt.
KaMa skriver: Den ville jeg da aldrig vise til min chef! Det rager da ikke ham, hvad jeg vejer og alle de andre private oplysninger. Hvis han vil ha' dokumentation, kan han da bede om en lægeerklæring.
Den ville jeg da aldrig vise til min chef! Det rager da ikke ham, hvad jeg vejer og alle de andre private oplysninger. Hvis han vil ha' dokumentation, kan han da bede om en lægeerklæring.
Du kan jo bare lægge et stykke papir over de oplysninger når du tager en kopi. Det er jo kun det øverste at de skal bruge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128