Vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Englebisse

Skal man vise sin vandrejournal til sin leder når man fortæller om graviditet?

Hvad gjorde I?

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

nannanadja

det gjorde jeg ikke, jeg sage bare at jeg var gravid..

vandrejounalen har jeg kun brugt på sygehuset-jordmoern og hos lægen..

Anmeld

21. februar 2010

Nova's mor

Englebisse skriver:

Skal man vise sin vandrejournal til sin leder når man fortæller om graviditet?

Hvad gjorde I?

På forhånd mange tak

Min chef skulle bruge min da jeg er offentligt ansat og lønningskontoret skulle se min termins dato. Men mon ikke de spørg hvis de vil se den.?

Anmeld

21. februar 2010

mek-83

Min chef fik en i af min da jeg fortalte at jeg var gravid, da hun skulle bruge den iforbindelse med refusion fra kommunen da jeg ret hurtigt måtte gå ned i tid.

Ellers tror jeg ikke arbejdet har nogen interesse i den

Anmeld

21. februar 2010

Englebisse

with.love skriver:

Min chef skulle bruge min da jeg er offentligt ansat og lønningskontoret skulle se min termins dato. Men mon ikke de spørg hvis de vil se den.?

Jeg var nemlig inde og læse på socialpædagogernes landsforbund og der stod at man evt. kunne tage den med og vise. Så jeg blev lidt i tvivl for jeg synes nemlig den er meget privat.

Som du skriver så kan de få den hvis de beder om den.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

21. februar 2010

Englebisse

mek-83 skriver:

Min chef fik en i af min da jeg fortalte at jeg var gravid, da hun skulle bruge den iforbindelse med refusion fra kommunen da jeg ret hurtigt måtte gå ned i tid.

Ellers tror jeg ikke arbejdet har nogen interesse i den

Okay som jeg lige har skrevet til with.love så læste jeg inde på socialpædagogernes landsforbund at man evt. kunne vise den til sin leder, men synes den er meget privat. Hvis de nu beder om den må de jo få et kopi af den.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

21. februar 2010

Nova's mor

Englebisse skriver:

Jeg var nemlig inde og læse på socialpædagogernes landsforbund og der stod at man evt. kunne tage den med og vise. Så jeg blev lidt i tvivl for jeg synes nemlig den er meget privat.

Som du skriver så kan de få den hvis de beder om den.

Tusind tak for dit svar

Det var da så lidt..

Arbejder selv på en institution og jeg tror de beder dig om den nemlig til at søge refusion. Men jeg tog en kopi meget tidligt da der ikke stod så meget på den.

Anmeld

21. februar 2010

Vial

Den ville jeg da aldrig vise til min chef! Det rager da ikke ham, hvad jeg vejer og alle de andre private oplysninger. Hvis han vil ha' dokumentation, kan han da bede om en lægeerklæring.

Anmeld

21. februar 2010

mek-83

Det var da så lidt

Og ja jeg synes egenlig også det er en meget privat ting.. der stå jo også sådanne ting som ens vægt, det raver jo ikke ens chef men jeg har valgt at lade være med at tænke på det, og hun fik en kopi efter første lægebesøg netop så hun ikke kunne se mere end højest nødvendigt.

Anmeld

21. februar 2010

Mie A

KaMa skriver:

Den ville jeg da aldrig vise til min chef! Det rager da ikke ham, hvad jeg vejer og alle de andre private oplysninger. Hvis han vil ha' dokumentation, kan han da bede om en lægeerklæring.

Du kan jo bare lægge et stykke papir over de oplysninger når du tager en kopi. Det er jo kun det øverste at de skal bruge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.