gider i godt lige stoppe mig en anden gang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

mariamiss6

jaa det kan jeg forstå, det samme glemmer jeg jeg skog det her igen for 3 uger siden igen og fik afvide af lægen på sygehuset at brudene var gået helt op igen så jeg måtte hverken bære på min søn eller noget skulle bare slappe af men ha både knægten der er syg hele tiden og min skole hvor det handler meget om motion osv.. så vi må tage os lidt sammen eller prøve på det hihi.. GOD bedring

Aaaarj Æv for dig... nu har jeg som sagt forstuvet mit haleben mange gange efterhånden. Og jeg ved hvor ondt dét gør.... jeg kan bare slet ikke forestille mig, at rende rundt med et brækket haleben, ai caramba....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Lærke & Lucas

mariamiss6 skriver:

Jeg har ikke selv en hest. Men har lige for nyligt fået lov at ride en welsh-et-eller-andet (ja der er så åbenbart 4 forskellige typer).

Det er en sød lille rød hoppe, med lys man og hale, hun ligner sådan set en lav småbuttet Haflinger
Hun er ikke så gammel og kun lige for nyligt tilredet - det vil sige redet western-stilet 5-6 gange - hvorefter jeg kommer på hende, efter 3 års pause fra ridningen (ja mig altså).
Nåh men ejeren har egentlig hestene hjemme på adressen, men har ikke noget ridehus. Han ønsker jo selvfølgelig at hesten rides jævnligt, så ikke man skal starte helt forfra til sommer evt. Da han så hørte at jeg kunne være interesseret i den tjans, får han hende opstaldet i 2 måneder et sted med ridehus. Jeg når at ride 1 gang, hvorefter jeg så kommer til skade med halebenet på job, og nu er der allerede snart gået en måned, hvor hesten har stået opstaldet og jeg kun havde redet 1 gang.
Så jeg følte ligesom en pligt, for bare at prøve i det mindste. Det vigtigste med sådan en nytilredet hest er jo ikke som sådan HVAD den laver med rytter, men AT der er en rytter jævnligt...
Så jeg tænkte at en skridtetur i ridehuset ikke kunne skade, men jeg SKULLE da liiiige prøve trav også....

Kender det alt for godt men at man gerne vil igang igen. Jeg har ikke redet det meste af min garviditet og havde da virkelig dårlig samvittighed over det. Og ja nu kan vi ikke komme ud på grund af is, hele vores ridehal er fyldt med is. øvøv.
Men husk og slappe af selvom det trækker i den anden ende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.