Berøring ? Hvordan har I det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

NoName

Jeg synes det er hyggeligt familie har lyst til at røre og det er de velkommen til, men jeg klappede en dame over hænderne af ren refleks, da hun kom og mærkede mig på maven i Rema 1000

Jeg kendte hende ikke, havde ikke engang set hende før og så kommer hun, UDEN AT SIGE EN LYD, og tog mig på maven! Jeg stirrede meget ondt på hende og spurgte hvad fanden hun havde gang i......... Jah, familie OK, fremmed NEJ TAK..

Sabrina 38+4

Sejt...

Hvad bilder hun sig egentlig ind??? Ville med garanti reagere på samme måde...

Min veninde var udsat for at en VILD fremmed ældre dame løftede op i hendes bluse så kunne hun bedre se maven...  Hun fik vist også en kæk bemærkning med på vejen...

Selv har jeg ikke oplevet det så meget endnu, men det kommer garnteret inden længe...

NoName 17+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

MorTilSnartFire <3

noname skriver:

Sejt...

Min veninde var udsat for at en VILD fremmed ældre dame løftede op i hendes bluse så kunne hun bedre se maven...  Hun fik vist også en kæk bemærkning med på vejen...

Selv har jeg ikke oplevet det så meget endnu, men det kommer garnteret inden længe...

NoName 17+4

Ej det var da helt vildt med din veninde Det kan man da ikke!!!

Mange tak Ja, det sker måske- vær forberedt, men det kan være du er en af de heldige hvor det ikke sker

38+4

Anmeld

21. februar 2010

Risen

noname skriver:

Sejt...

NoName 17+4

ja jeg har også en forstilling om at når vi kommer rigtigt langt hen, at folk er mere vilde for at røre.. :/

Anmeld

22. februar 2010

msax

Maja84 skriver:

haha man kan jo købe mere end 1

Til jer der vil vide hvor den kan fås, kan denne slags fås flere steder på nettet, den her model kan fås her :

http://www.cafepress.co.uk/evilgeniusstore.131371734

det fede er den fås både i denne model, som alm t.shirt, top, lang ærmet sweater og selv på krus 

total fedt

et par stykker mere jeg synes er rigtig fede

Specielt den sidste synes jeg også godt om, det er til de agressive dage hvor man bare ikke gider folks berøringer

HMM... jeg kan ikke finde de to øverste inde på siden. Under hvilken fane har du fundet dem? for de er da vildt søde.

Anmeld

22. februar 2010

Low

Jeg har ikke prøvet at fremmede kommer hen men jeg har prøvet at venner og familie gør det. Nogle spørg og andre gør ikke. Jeg synes det er ubehaligt fordi jeg hader at være midtpunkt uanset om de spørg eller ej. Men jeg elsker at når mit kommende drengs far gør det

Anmeld

22. februar 2010

Sesse89

De eneste 3 som har rørt min mave indtil nu er min kæreste, min mor og kæresten bedste ven (det var nytårs aften). Og ellers har jeg ikk oplevet det. Men er også kun 22+1 idag så lidt tid har jeg endnu

Anmeld

22. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Maja84 skriver:

Nu er jeg ikke gravid endnu men har det sådan at min mave er privat ejendom uanset om jeg er gravid eller ej, nærmeste familie er ok, hvis jeg har givet lov, men så er det også det, har da planer om at købe denne t-shrit når testen bliver positiv

hahah.. sådan en t-shirt har jeg, til denne graviditet.. når jeg blir lidt større heh..

for syntes godt nok at der blev rørt liiiige lovlig meget sidst hehe.. familie og venner er jeg helt ok med, og de skal da også lige spørge.. men fremmede kan jeg bare ikke havde at de skal tage på min mave..

knsu cille med lille spire

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Keep your hands off...

K.h.  Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.