Berøring ? Hvordan har I det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

quity

Jeg har det sådan at ingen skal/skulle røre ved min mave bare fordi jeg venter mig. Og slet ikke uden min tilladelse.

Jeg spørger altid om lov selv ved min bedste veninde. Det er det mindste man kan gøre synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Kløver

Risen skriver:

ej hvor er den smart ! Det kunne være man skulle købe sådan en.. Meen den skal jo vaskes en gang imellem  

haha man kan jo købe mere end 1

Til jer der vil vide hvor den kan fås, kan denne slags fås flere steder på nettet, den her model kan fås her :

http://www.cafepress.co.uk/evilgeniusstore.131371734

det fede er den fås både i denne model, som alm t.shirt, top, lang ærmet sweater og selv på krus 

total fedt

et par stykker mere jeg synes er rigtig fede

Specielt den sidste synes jeg også godt om, det er til de agressive dage hvor man bare ikke gider folks berøringer

Anmeld

20. februar 2010

Risen

Maja84 skriver:

haha man kan jo købe mere end 1

Til jer der vil vide hvor den kan fås, kan denne slags fås flere steder på nettet, den her model kan fås her :

http://www.cafepress.co.uk/evilgeniusstore.131371734

det fede er den fås både i denne model, som alm t.shirt, top, lang ærmet sweater og selv på krus 

total fedt

et par stykker mere jeg synes er rigtig fede

Specielt den sidste synes jeg også godt om, det er til de agressive dage hvor man bare ikke gider folks berøringer

hvor er de fede ! TAK for tippet 

Anmeld

21. februar 2010

Bayze

Risen skriver:

hvor er de fede ! TAK for tippet 

Ja lige præcis - de to første er vildt søde, men budskabet på den sidste passer lige til de der dage hvor hormonerne bare raser og man synes folk er ÅNDSSVAGE at høre på og man bare har lyst til at pande dem én! :-)  

Anmeld

21. februar 2010

Bayze

tinpou skriver:

Ja lige præcis - de to første er vildt søde, men budskabet på den sidste passer lige til de der dage hvor hormonerne bare raser og man synes folk er ÅNDSSVAGE at høre på og man bare har lyst til at pande dem én! :-)  

Hov - sku ha´ citeret indlægget forinden:-)

Anmeld

21. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg synes det er hyggeligt familie har lyst til at røre og det er de velkommen til, men jeg klappede en dame over hænderne af ren refleks, da hun kom og mærkede mig på maven i Rema 1000

Jeg kendte hende ikke, havde ikke engang set hende før og så kommer hun, UDEN AT SIGE EN LYD, og tog mig på maven! Jeg stirrede meget ondt på hende og spurgte hvad fanden hun havde gang i......... Jah, familie OK, fremmed NEJ TAK..

Sabrina 38+4

Anmeld

21. februar 2010

Lise

Jeg synes det er ok at min familie og mine veninder rører ved maven - men alle, undtaget min kæreste naturligvis, spørger faktisk først. Det er forbavsende få gange jeg har oplevet at folk bare rører - oplevede det dog i forbindelse med at jeg var på arbejde ude hos en kunde, hvor en mand i en elevator først sagde noget ala "hej med jer TRE" og derefter aede min mave  Jeg er lidt berøringsangst, og synes IKKE det er fedt at fremmede rører ved min mave  

Arbejder sammen med en ung fyr, som bare har haft den vildeste lyst til at røre ved min mave de sidste uger inden jeg gik på barsel. Det var ret sjovt for han er sådan en ung lidt smart én  Han fik dog aldrig lov, og han gjorde det heller ikke "bare" - opfordrede ham i stedet til at gå hjem og lave en baby på hans kæreste...

Anmeld

21. februar 2010

Mira0911

Jeg brød mig slet ikke om, at flere skulle hen og mærke og nusse... Det var min mave og baby.. Ikke deres, som mange troede i min familie...

Anmeld

21. februar 2010

Corn

Det kommer an på hvem og hvornår...

Da jeg ventede den første havde min svigerinde lige fået ny kæreste og sagde:kom og mærk. Det var vildt overskridende for mig, for jeg kendte ham jo ikke...

Og når folk vender sig om i køen i supermarkedet ol. for at røre maven, så bliver jeg altså hys...

Men er det kolleger og andre jeg kender, så gør det mig ikke så meget... Men fremmede: Hands off

Anmeld

21. februar 2010

SaNiNa

Ja jeg var jo så heldig at dem som kender mig godt vist de ikke skulle nusse og pille ved min mave så det hvade jeg slet ikke noget problem med...

Og hvis en fremmed skulle til at røre den rykkede jeg mig bare lidt for jeg er altså ikke offentlig eje bare fordi jeg var gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.