Jeg er også tilknyttet i Skive, har været barnløs i noget nær 10 år, første gang vi var tilknyttet Skive blev jeg sendt hjem med ordre på, at tabe ca. 27 kilo. Jeg var rasende...ganske enkelt. Da jeg havde gået og tygget lidt på "den" måtte jeg bare erkende, at det jo ligesom var for min egen skyld, at jeg skulle tabe de kilo. Det tog mig så rundt regnet 8 år at tabe dem, og jeg er i dag 35 år.
Jeg har det helt fint med, at det har taget så lang tid. Jeg ville have været brand-ærgerlig, hvis jeg havde brugt alle mine forsøg mens jeg var så overvægtig...tænk hvis det aldrig havde givet gevinst!
Efter første IUI-behandling i Skive er jeg nu gravid (5+2) og det er jo en aldeles vidunderlig fornemmelse. Ny og ganske uvant...
Vi har Musa som kontaktlæge i Skive (mødte ham første gang for 10 år siden på vores lokale sygehus) - og jo, han kan være svær at forstå, men det er altså bare at sige "Hva'???" når der er noget man ikke forstår.
Jeg har været rigtig glad for Musa fordi jeg har en fornemmelse af, at han kan sit kram og en klar fornemmelse af, at han giver sig god tid til forklaringer, scanninger osv. osv.
Det er, i mine øjne, ikke helt fair at fraråde en succesfuld klinik, blot fordi de vil have, at reglerne om BMI skal følges og fordi der er ikke-danske læger ansat.
Selvfølgelig skal BMI-reglerne følges. Det er ligesom ikke et krav som Skive sætter...
Jeg bliver seriøs harm når jeg læser sådan en "af-anbefaling" på en sådan baggrund.
Anmeld