Brædstrup, Skive eller Skejby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Malene76

Nogle erfaringer fra de forskellige klinikker? Vi bor i nærheden af Brædstrup, Skive og Skejby og skal nok have hjælp fra en af dem. Vi er i gang med undersøgelsesprocessen så der er lidt vej endnu. Men ved ike lige hvilken klinik vi skal vælge når det bliver aktuelt.

Mvh. Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

SHERO

... sorry, kiggede forkert...

Anmeld

22. februar 2010

Natascha

Jeg fraråder Skive på det kraftigste, men derimod er vi rigtig glade for Brædstrup.

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Natascha skriver:

Jeg fraråder Skive på det kraftigste, men derimod er vi rigtig glade for Brædstrup.

Må jeg spørge, hvad der får dig til at sige såden?

Hvis vi skal i behandling er det i Brædstrup, men jeg tænker på, hvad de gør forskellen?

Håber ikke jeg er for nysgerrig

Anmeld

22. februar 2010

håber snart det er os

jeg kender ingen af dem

men skal starte i brædstrup 26 feb

det glæder jeg mig til

held og lykke

Anmeld

22. februar 2010

Natascha

vi blev ikke modtaget særlig godt på skive og de gik ekstrem meget op i min vægt, vi snakkede faktisk ikke om andet, derimod var de i brædstrup meget mere forklarende og min vægt snakkede vi om i 10 min.

Anmeld

22. februar 2010

Faith

Jeg har til gengæld kun positive ting at sige om Skive.... De har ikke været andet end top-professionelle over for os, og altid super venlige. De var med til at vi holdt modet og gejsten oppe igennem et langt og sejt forløb. Jeg er nu gravid med tvillinger med deres hjælp.

Anmeld

22. februar 2010

Faith

Natascha skriver:

vi blev ikke modtaget særlig godt på skive og de gik ekstrem meget op i min vægt, vi snakkede faktisk ikke om andet, derimod var de i brædstrup meget mere forklarende og min vægt snakkede vi om i 10 min.

De er jo nødt til at sætte nogle krav.... De sagde osse til in mand at han skulle stoppe med at ryge før de ville hjælpe os. Synes det er helt ok at man selv skal yde lidt før de vil hjælpe.

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Et nært vennepar af os kom til Brædstrup og var gravide allerede inden de var kommet op som nr 1 på ventelisten til behandling på Skejby... Og de var rigtig glade for personelaet dernede!

Bare en lille "kender nogen"-historie...

Mvh

Rosa

Anmeld

22. februar 2010

Natascha

smillaluna skriver:

De er jo nødt til at sætte nogle krav.... De sagde osse til in mand at han skulle stoppe med at ryge før de ville hjælpe os. Synes det er helt ok at man selv skal yde lidt før de vil hjælpe.

Det har jeg heller ikke haft noget problem med men det var måden de gjorde tingene på.. jeg synes det var forkert af dem og give mig en læge der ikke endgang kunne snakke dansk til at forklarer sådan nogle vigtige ting, og da vi nævnte det med lægen fik vi bare at vide at det var der ikke noget at gøre ved.. det var det der gjorde vi ikke følte os velkomne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.