Ved godt at dette er en baby side, men har lige brug for at lufte mine frustrationer.
Min dejlige skønne vidunderlige hund har været skidt et stykke tid. Hoster og hiver efter vejret. Har været ved dyrlægen nogle gange de sidste måneder hvor han er blevet behandlet for lungebetændelse og undersøgt for hjerte-lunge orm. Men han er ikke blevet bedre...
Da jeg var afsted til dyrlægen igen i går var det en helt anden besked jeg fik. Hans tilstand er meget forværret i forhold til sidste dyrlægebesøg og dyrlægen var sikker på at han havde det meget skidt og at det skyldtes at hans hjerte var blevet rigtig dårligt.
Set i bakspejlet giver alt pludselig mening. Han er begyndt at sakke bagud ved selv små gåture det seneste år. Hans lyst til at lege er blevet mindre (men det tilskrev vi jo bare at han er blevet ældre) og hans hoste og hvæsen betyder jo bare han har haft svært ved at få vejret.
Nu får han så hjertemedicin og hvis det virker godt (dyrlægen tvivlede) får han selvfølgelig lov til at leve videre. Men hvis ikke det virker efter hensigten må vi bøje os og med blødende hjerte lade vores første "barn" blive aflivet................
Puha kan slet ikke klare tanken. Vi har to hunde og to katte, men vores gamle hund er absolut vores favorit (puha ikke pænt sagt)
Åhhhh hvor er det bare trist. Har fundet et billede der viser hvor dejlig og værdig han er!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld