Hjææææælp... ( stort computer problem!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Michael healer

Bamseboet :D skriver:

ok... er det muligt at skifte / lave sådanne et??

Det kommer an på, om det er en driver der er problemet, eller om det er selve grafikkort der er stået af, så svært at svare på

Nu ved jeg jo ikke helt præcist hvordan din harddisk ser ud, for dette er afgørende om det kabel jeg før viste dig virker på denne harddisk, jeg har kun prøvet at sætte alm. stationær haddiske til en anden computer med sådan et kabel , og ved ikke om det overhoved kan bruges med den harddisk du har i din bærbar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Vial

Michael healer skriver:

Hvilken HP har du, og er det harddisken fra den bærbar du har sat til en anden computer med et kabel ?

Altså jeg kan sætte den til mange forskellige andre computere. I min vennekreds har vi et fænomen, der hedder at stikke sugerøret ned og suge fx billeder og musik op. Det gør vi ved at forbinde de to pc'er med et netværkskabel. Måske kræver det netværkskort, men det har de fleste jo i dag som standard. Kan ikke huske min model - skriver fra min mobil. Kunne også med min gamle computer. :-)

Anmeld

20. februar 2010

Michael healer

KaMa skriver:

Altså jeg kan sætte den til mange forskellige andre computere. I min vennekreds har vi et fænomen, der hedder at stikke sugerøret ned og suge fx billeder og musik op. Det gør vi ved at forbinde de to pc'er med et netværkskabel. Måske kræver det netværkskort, men det har de fleste jo i dag som standard. Kan ikke huske min model - skriver fra min mobil. Kunne også med min gamle computer. :-)

ok, men det kræver jo også at begge pcer virker, altså bliver tændt helt op, dette sker jo ikke her.

Anmeld

20. februar 2010

sarahb

Bamseboet :D skriver:

Hej alle sammen

nu er det så jeg håber at der er nogle kloge computer mennesker her inde...

Min computer ( en bærbar HP Pavillion DV 6500) er gået amok..

når man tænder den, så deler den skærmen op i 6 billeder.. ( -også inde i Biosen - staves?? )

og den vil  ikke komme helt ind på skrive bordet

Er der nogle, som har en ide til hvordan man liver den op igen..?

jeg har en hulens masse billeder liggende på den.. og vil heeeelt vildt gerne ha dem tilbage.. ( billeder fra de sidste 8 år!!)

HJÆLP

det har vores lige gjort.. billederne kan reddes men det kunne vores computer ikke.. vores it ekspert installerede et nyt grafik kort og så var nem noglelunde normal, så vi kunne få billederne over på en extern harddisk....

Anmeld

20. februar 2010

sarahb

vores comp var den samme som din... men vi kan ikk finde vores bon, så vi kunne ikke gå ned med den.. men computeren er stået af hos os og en ny er købt...

Anmeld

20. februar 2010

Vial

Michael healer skriver:

ok, men det kræver jo også at begge pcer virker, altså bliver tændt helt op, dette sker jo ikke her.

Okay - ja, jeg tænkte bare, at den jo godt kunne starte op, men at den selvfølgelig fucker op. Hvis den bare en tændt, så kan den anden pc'ers skærm jo vise filer fra den eksterne harddisk, som den itu pc'er så er. Det er da et forsøg værd, tænker jeg - nu hvor det vurderes at harddisken fungerer fint. Man skulle nok ha' været der :-)

Anmeld

20. februar 2010

Michael healer

KaMa skriver:

Okay - ja, jeg tænkte bare, at den jo godt kunne starte op, men at den selvfølgelig fucker op. Hvis den bare en tændt, så kan den anden pc'ers skærm jo vise filer fra den eksterne harddisk, som den itu pc'er så er. Det er da et forsøg værd, tænker jeg - nu hvor det vurderes at harddisken fungerer fint. Man skulle nok ha' været der :-)

ja du har da ret, selvfølgelig er det et forsøg hver, så må vi krydse  for det virker.

Anmeld

21. februar 2010

Bamseboet :D

takker for alle jeres svar..

på tirsdag tager min chef en harddisk sskuffe med.. så kan jeg låne den indtil da må jeg bare låne mandens og sønnens computere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.