Hjææææælp... ( stort computer problem!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Bamseboet :D

Hej alle sammen

nu er det så jeg håber at der er nogle kloge computer mennesker her inde...

Min computer ( en bærbar HP Pavillion DV 6500) er gået amok..

når man tænder den, så deler den skærmen op i 6 billeder.. ( -også inde i Biosen - staves?? )

og den vil  ikke komme helt ind på skrive bordet

Er der nogle, som har en ide til hvordan man liver den op igen..?

jeg har en hulens masse billeder liggende på den.. og vil heeeelt vildt gerne ha dem tilbage.. ( billeder fra de sidste 8 år!!)

HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Vial

Jeg ville få en prof til at kigge på den. Du kan evt prøve at genstarte og trykke f8, når den starter op. Så får du mulighed for at starte den i fejlsikret tilstand. Så kan du måske komme ind til billeder og kopiere dem ned på en nøgle. Du kan også prøve at køre dit virusprogram og se, hvad der sker. Fejlsikret er en meget begrænset udgave, men den burde fungere.

Anmeld

20. februar 2010

KaMa skriver:

Jeg ville få en prof til at kigge på den. Du kan evt prøve at genstarte og trykke f8, når den starter op. Så får du mulighed for at starte den i fejlsikret tilstand. Så kan du måske komme ind til billeder og kopiere dem ned på en nøgle. Du kan også prøve at køre dit virusprogram og se, hvad der sker. Fejlsikret er en meget begrænset udgave, men den burde fungere.

takker for svar, har lige prøvet, men den gør det samme...

dumme computer...

manden siger at det er selve computeren der er død, og at harddisken har det fint.. men hvordan får man så billederne ud, nå nu puteren er død

Anmeld

20. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvis harddisken er ok skal du bare have den sat i en anden computer,så er billeder og det hele der stadig.Held og lykke

Anmeld

20. februar 2010

Michael healer

Bamseboet :D skriver:

takker for svar, har lige prøvet, men den gør det samme...

dumme computer...

manden siger at det er selve computeren der er død, og at harddisken har det fint.. men hvordan får man så billederne ud, nå nu puteren er død

Hej

Hvis harddisken er ok, så kan du jo tage den ud, og sætte den til en anden computer, og på den måde redde de data over på en anden computer

En ting du også kan prøve inden da, er at slukke for bærbar, tage batteri ud i 1 minut og tænde igen.

mvh Michael

Anmeld

20. februar 2010

Pernilleh skriver:

Hvis harddisken er ok skal du bare have den sat i en anden computer,så er billeder og det hele der stadig.Held og lykke

men.. er der ikke noget med at HP skal sættes i HP computere?? eller hvad?? og har de forskellige størrelser så nogle fyre??( harddiskene..)

Anmeld

20. februar 2010

Michael healer

men.. er der ikke noget med at HP skal sættes i HP computere?? eller hvad?? og har de forskellige størrelser så nogle fyre??( harddiskene..)

Nej det er ikke noget med mærket at gøre, men ja noget med størrelse på harddisk stikket

Anmeld

20. februar 2010

Vial

Hvis harddisken er okay, så skal du vel bare have et netværkskabel og koble den til en anden computer. Så kan du på den anden computer gå ind og se eksterne drev, og så kan du finde billederne :-)

Anmeld

20. februar 2010

Michael healer skriver:

Hej

Hvis harddisken er ok, så kan du jo tage den ud, og sætte den til en anden computer, og på den måde redde de data over på en anden computer

En ting du også kan prøve inden da, er at slukke for bærbar, tage batteri ud i 1 minut og tænde igen.

mvh Michael

Tak, Har lige prøvet ... der sker det samme...

Windows kunne ikke starte. dette kan skyldes en nylig ændring af hardware eller software. sådan løser du problemet...

indsæt installations discen med windows  og genstart computeren...

men nu er det lige at den cd som jeg i tidernes morgen fik med sammen med puteren er blevet væk.... :O hva gør man så???

( det skal lige siges at jeg ikke har ændret noget hardware/ soft ware, og at i går da jeg loggede af var der ingen problemer ...)

Anmeld

20. februar 2010

Michael healer

Tak, Har lige prøvet ... der sker det samme...

Windows kunne ikke starte. dette kan skyldes en nylig ændring af hardware eller software. sådan løser du problemet...

indsæt installations discen med windows  og genstart computeren...

men nu er det lige at den cd som jeg i tidernes morgen fik med sammen med puteren er blevet væk.... :O hva gør man så???

( det skal lige siges at jeg ikke har ændret noget hardware/ soft ware, og at i går da jeg loggede af var der ingen problemer ...)

Ok hvilken windows version havde du på pcen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.