Propranolol 40 mg hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Altså,nu er jeg heller ikke fortaler for bare at tage piller,men skal da ærligt indrømme at beta blokkere er gode mod nogle former for angst.Min angst bestod også meget af mavepine,hjertebanken og rysten og der virker de godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Pernilleh

Vil lige tilføje at de jo er på recept,og jeg synes bestemt du skal snakke med lægen.Ikke bare tage din venindes piller...det kan jo være at lige præcis du ikke kan tåle dem.

Anmeld

20. februar 2010

Anonym trådstarter

jeg har netop fået nogle af lægevagten som jeg skal hente i morgen da jeg skal til eksamen mandag morgen.

sidst jeg skulle til eksamen var jeg så nervøs og ringede til min læge dagen før og hun ville ikke udskrive dem til mig bare sådan over telefonen men sagde at hvis jeg skulle bruge sådanne måtte jeg kontakte hende et pr dage før og ik dagen inden. hun er meget besværlig og derfor gad jeg ikke engang prøve i dag så jeg valgte lægevagten istedet.

Anmeld

20. februar 2010

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Vil lige tilføje at de jo er på recept,og jeg synes bestemt du skal snakke med lægen.Ikke bare tage din venindes piller...det kan jo være at lige præcis du ikke kan tåle dem.

glemte at citere dig

Anmeld

20. februar 2010

Pernilleh

Anonym skriver:

jeg har netop fået nogle af lægevagten som jeg skal hente i morgen da jeg skal til eksamen mandag morgen.

sidst jeg skulle til eksamen var jeg så nervøs og ringede til min læge dagen før og hun ville ikke udskrive dem til mig bare sådan over telefonen men sagde at hvis jeg skulle bruge sådanne måtte jeg kontakte hende et pr dage før og ik dagen inden. hun er meget besværlig og derfor gad jeg ikke engang prøve i dag så jeg valgte lægevagten istedet.

Ok,rigtig meget held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.