Blære-ble...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Ida.

Hold fast, hvor er de bare LÆKRE!! Hvilket mønster bruger du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Mønstret er fra et blad der hedder Ottobre Kids nr. 1/2006.

Hvis man er lidt ferm til at sy og kan tyde svenske sy-udtryk er bladene helt geniale - der er SÅ mange fede mønstre på baby & børnetøj i dem.

Anmeld

20. februar 2010

Skouboe

Milka skriver:

alle kan vel sy lidt. jeg er fx ret ferm til at sy firkanter sammen. men det der har jo rigtig fine detaljer og ser helt prof ud

Mange tak 

Forskellen på disse og at sy firkanter sammen er i virkeligheden ikke særligt stor. Det er et spørgsmål om at være omhyggelig og tage den tid det tager.

Fx tager det mig ca. 4 timer at klippe og sy sådan et par bukser, fordi alting skal passe sammen og der er 7000 km synlige stikninger og alting skal presses indimellem for at få lige sømme osv.

Jeg kunne nok godt klare det på 2½-3 timer, men resultatet vil så blive derefter.

Anmeld

20. februar 2010

Milka

Skouboe skriver:

Mange tak 

Forskellen på disse og at sy firkanter sammen er i virkeligheden ikke særligt stor. Det er et spørgsmål om at være omhyggelig og tage den tid det tager.

Fx tager det mig ca. 4 timer at klippe og sy sådan et par bukser, fordi alting skal passe sammen og der er 7000 km synlige stikninger og alting skal presses indimellem for at få lige sømme osv.

Jeg kunne nok godt klare det på 2½-3 timer, men resultatet vil så blive derefter.

jeg har forsøgt mig 1000 gange med mønstre og det går galt hver gang. men jeg kan sy bitchin' puder!

Anmeld

20. februar 2010

Skouboe

Milka skriver:

jeg har forsøgt mig 1000 gange med mønstre og det går galt hver gang. men jeg kan sy bitchin' puder!

Vi må sætte os ned sammen en dag så, så skal jeg lære dig det 

Anmeld

20. februar 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Der er ikke ret mange i Danmark der kender Ottobre Kids i øvrigt - det er helt vild synd. Prøv at kigge på biblioteket efter dem. Ellers kan de købes her: https://www.ottobredesign.com/subscription/single.php

Anmeld

20. februar 2010

Milka

Skouboe skriver:

Vi må sætte os ned sammen en dag så, så skal jeg lære dig det 

det en aftale

Anmeld

20. februar 2010

Skouboe

Majastina skriver:

Hovsa tænkte jeg lige, sådan nogle bukser vil jeg også have til min pige. De er bare for fede! Det er flot lavet, jeg bukker og skraber i støvet.

Mange tak for rosen.

Jeg havde faktisk overvejet at sy dem på bestilling (jeg har mønster i str 62-92) men det strandede lidt på at de tager så lang tid at sy.

Et par bukser tager ca. 4 timer uden pause at klippe og sy og dertil kommer materialer, så prisen vil havne i omegnen af 350 kr. + porto, og det tvivler jeg på at der er nogen der vil betale så jeg droppede ideen igen.

Anmeld

20. februar 2010

KWL

Skouboe skriver:

Inspireret af hvor stolt min datter er når hun har lært noget nyt, har jeg lige tænkt mig at være en total blære-ble et øjeblik...

Som nogle af jer ved er jeg velsignet - eller forbandet - med en datter der vokser som ukrudt, og er nu i en alder af små 13 måneder godt på vej ind i str. 92. Det betyder - igen - masser af arbejde til mor ved symaskinen, og jeg vil da lige vise mine seneste kreationer frem...

Ville ønske jeg kunne sy

Bukserne er total søde og flotte. Hvem der bare havde sådan en mor

Godt gået

Anmeld

21. februar 2010

Skouboe

Kristinewl skriver:

Ville ønske jeg kunne sy

Bukserne er total søde og flotte. Hvem der bare havde sådan en mor

Godt gået

Tak, tak... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.