Blære-ble...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Skouboe

Inspireret af hvor stolt min datter er når hun har lært noget nyt, har jeg lige tænkt mig at være en total blære-ble et øjeblik...

Som nogle af jer ved er jeg velsignet - eller forbandet - med en datter der vokser som ukrudt, og er nu i en alder af små 13 måneder godt på vej ind i str. 92. Det betyder - igen - masser af arbejde til mor ved symaskinen, og jeg vil da lige vise mine seneste kreationer frem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Milka

pernille! du kan sy! hvor ser det godt ud

Anmeld

19. februar 2010

anna-jonas

Halløj...........det ser sgu' da prof. ud............måske jeg skal købe noget af jeres aflagte...........for Ida er en bette skid på kun 73-74 cm.

Mette

Anmeld

19. februar 2010

JustAnotherName

Waow, det er virkelig flot. Du er da skide dygtig!   

Anmeld

19. februar 2010

Skouboe

Anna-jonas skriver:

Halløj...........det ser sgu' da prof. ud............måske jeg skal købe noget af jeres aflagte...........for Ida er en bette skid på kun 73-74 cm.

Mette

Jeg har desværre ikke rigtigt noget hjemmesyet i den størrelse. Hun er vokset så hurtigt at jeg ikke har kunnet følge med... jeg gav simpelt hen op og købte H&M tøj samt brugt tøj.

Nu hvor hun er str. 86/92 og er meget aktiv regner jeg med at hun er ved at hun kan passe det i et stykke tid - så er der lidt mere ved at bruge tiden på at sy lækkert tøj som ikke alle andre har. Det tager ca. 4 timer at klippe og sy sådan et par bukser her, da alting skal være så præcist og der er 7000 km pyntestikninger på dem, så det er ikke ligefrem nogen god forretning... Til gengæld er det en fed fornemmelse at se hende i dem.

Anmeld

19. februar 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Waow, det er virkelig flot. Du er da skide dygtig!   

Tak tak...

Det er altid rart med lidt ros - især når mandens kommentar er: "Det er da meget pænt..." og datterens er "Vuf-vuf"

Anmeld

19. februar 2010

Skouboe

Milka skriver:

pernille! du kan sy! hvor ser det godt ud

Takker 

Og du ved da godt at jeg kan sy - jeg er sikker på at du har set noget af det andet jeg har syet til hende? Selvom det godt nok ikke er så meget - hun voksede så stærkt at jeg gav op.

Anmeld

20. februar 2010

Ranarupta

Wow!! 

Hvor er det bare flot!

Vuf-vuf

Anmeld

20. februar 2010

Dictes mor

Hovsa tænkte jeg lige, sådan nogle bukser vil jeg også have til min pige. De er bare for fede! Det er flot lavet, jeg bukker og skraber i støvet.

Anmeld

20. februar 2010

Milka

Skouboe skriver:

Takker 

Og du ved da godt at jeg kan sy - jeg er sikker på at du har set noget af det andet jeg har syet til hende? Selvom det godt nok ikke er så meget - hun voksede så stærkt at jeg gav op.

alle kan vel sy lidt. jeg er fx ret ferm til at sy firkanter sammen. men det der har jo rigtig fine detaljer og ser helt prof ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.