X Factor debat - Til under hele programmet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Mira0911

lisbethita skriver:

Er der nogen der ser LIVE FRA BREMEN lige nu? Normalt synes jeg ikke, at det er godt. Men det er TOTALT grineren i aften. De gør grin med X factor... 

Hehe - Hvor er det hyle skægt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mutti2

lisbethita skriver:

Ha ha ha....det må vi da lige finde ud af, om han har :-) Griner..... (altså Daniel)

Hihi.... Ja ik  Han er da charmerende at se på  

Hvem er din favorit?? Ud over Tine's møg-lækre bukser??

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2B

MoarJ skriver:

In-joy synes jeg ikke om.. Der er for meget Take That over dem...

Take That er jo heeeelt fantastiske(en smiley der viser trusser der bliver smidt på scenen)

Hmm, nu er der lige pludselig en mening med galskaben, for så er det jo derfor jeg blir lidt lun i trussen når In-Joy går på scenen

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Milla-Victoria's mor skriver:

Hihi.... Ja ik  Han er da charmerende at se på  

Hvem er din favorit?? Ud over Tine's møg-lækre bukser??

Anna...helt klart. Jesper er et natur talent....han bliver en stjerne uanset hvad, så ham tæller jeg slet ikke med!! og så Tine!

(Jesper), Anna og Tine :-)

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Mutti2B skriver:

Take That er jo heeeelt fantastiske(en smiley der viser trusser der bliver smidt på scenen)

Hmm, nu er der lige pludselig en mening med galskaben, for så er det jo derfor jeg blir lidt lun i trussen når In-Joy går på scenen

Ahhhh ha ha ha!! God kommentar!!

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Mutti2B skriver:

Hahaha.... Er så enig... Og mangler også den smiley

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Tisser snart i bukserne over Live fra Bremen og Iben Hjele som Sanne S.... ha hah a....

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

lisbethita skriver:

Anna...helt klart. Jesper er et natur talent....han bliver en stjerne uanset hvad, så ham tæller jeg slet ikke med!! og så Tine!

(Jesper), Anna og Tine :-)

Kunne ikke være mere enig med hensyn til Jesper  Er sikker på at ham og Thomas når langt uanset om de når finalen eller ej!!

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

lisbethita skriver:

Tisser snart i bukserne over Live fra Bremen og Iben Hjele som Sanne S.... ha hah a....

HAHAHAHAHA..... De er simpelthen geniale

DET ER HUMOR 

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Milla-Victoria's mor skriver:

HAHAHAHAHA..... De er simpelthen geniale

DET ER HUMOR 

Jaaa... men det er faktisk første gang jeg synes det er sjovt. Men til gengæld er de MEGA sjove i dag :-) God underholdning....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.