X Factor debat - Til under hele programmet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Mira0911

Mutti2B skriver:

Er der nogle af jer der rent faktisk stemmer via SMS? Jeg må tilstå at jeg meget sjældent stemmer i sådan nogle programmer og har ikke stemt i X-factor

Stemmer faktisk ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

lisbethita

Mutti2B skriver:

Er der nogle af jer der rent faktisk stemmer via SMS? Jeg må tilstå at jeg meget sjældent stemmer i sådan nogle programmer og har ikke stemt i X-factor

Jeg plejer altid at gøre det. Men det er første gang i aften, at jeg har gjort det...altså i år. Jeg har stemt på Tine...for at støtte hende lidt, selvom jeg synes, at Anna var FANTASTISK!!!

Anmeld

19. februar 2010

Mettemus

lisbethita skriver:

PS....jeg er altså IKKE imponeret over Fireflies... synes kun det var hende til venstre, der kunne synge. Hmm....

Fuldstændig enig! Er i øvrigt fuldstændig sikker på at Tines bukser ville se fantastiske ud viklet omkring en gravid mavse

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

lisbethita skriver:

Er der nogen der ser LIVE FRA BREMEN lige nu? Normalt synes jeg ikke, at det er godt. Men det er TOTALT grineren i aften. De gør grin med X factor... 

Hahaha... Sidder selv og er flad af grin over det  - Genialt

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha..... Nu er jeg jo KÆMPE undercover Take That fan  Så det er måske derfor jeg synes godt om dem

Synes faktisk Daniel's vocal minder lidt om Mark fra Take that!!

Hvem er favoritten hos dig i aften??

Hehe...

Helt klart Anna... Jamen stort set en lille favorit ved alle... Ikke 8210 og In-joy...

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Mettemus skriver:

Fuldstændig enig! Er i øvrigt fuldstændig sikker på at Tines bukser ville se fantastiske ud viklet omkring en gravid mavse

Ha ha ha....griner!!! Ja det kunne fanme se kønt ud :-) 

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Mettemus skriver:

Ha ha ha....griner!!! Ja det kunne fanme se kønt ud :-) 

Anmeld

19. februar 2010

oo

jeg stemmer konsekvent på 8210 i denne omgang...ellers har jeg kun stemt een gang før og det var på Basim.

vi tror herhjemme, at dem der kommer i farezonen er Jesper, Daniel eller Fireflies...helt sikkert Daniel...vi får se hvem af os der får ret 

Anmeld

19. februar 2010

Vial

Mutti2B skriver:

Jeg har for første gang NOGENSINDE stemt. Tine fik min stemme. bare så hun ikke ryger ud på den der manglende lyd.

Anmeld

19. februar 2010

Mettemus

Mutti2B skriver:

Nej nej stemmer aldrig - så blir jeg nemlig lige pludselig rigtig nærrig, og vil ikke betale alarmerende 5 kr pr sms - men har en holdning til hver evig eneste deltager (jf. denne tråd)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.