kvinde84 skriver:
Jeg har ikke så gode erfaringer med min læge! Jeg havde for 3 år siden, svært dilliteret nyrebækken, der tog det ham ca et år at sende mig videre i systemet (eller til rette vedkommende) for at få en diagnose. Så det var et år i smertehelvede. I sidste år blev jeg også endelig sendt videre med en skulderskade jeg har haft i over 6 ÅR! Det havde han også slået hen. Det viste sig så at skulderen var i smadder. Så med alt det, så har jeg ikke så meget overskud til at håntere alt besværet med systemet engang til, og dennegang er det også et mere ømt punkt 
Hvis jeg var dig, ville jeg bestemt skifte læge om muligt. Der findes så mange søde og lyttende læger. Livet er for kort til en læge der ikke gider tage en seriøst.
Ved godt det koster lidt at skifte, men du kan næsten ikke miste noget ved det. -Tænk sig at gå med en dårlig skulder i 6 år! Hvad f..... er det da for en behandling.. Sorry! Men bliver bare lidt bitter...
Har også selv været i et længere forløb med min ene skulder, men blev da taget seriøst fra første henvendelse..
for du får lidt medgang...
Anmeld