Er det normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

otlitrom

Jeg har ømme bryster hver gang op til mens. Det varierer fra omkring ÆL til lige inden mens... Og jeg er ikke gravid, efter 2 års forsøg.. Menga af symptomerne skaber vi desværre selv..

Jeg synes du skal tale med lægen, også efter den blødning du har haft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

kvinde84

Jeg har nsakket meg lægen ang. pletblødninger, som jeg nu har haft i flere mdr. Og han har henvist mig til gyn, men det bliver ikke anset som en høj prioritet, så der er ret lang ventetid. Så jeg må bare vente og se  Men godt at vide at det ikker kun er mig ang. det med ømme bryster. Jeg er ret sikker på at jeg ikke er gravid denne gang, så det burde ikke være et psyk. skabt symptom!!

Anmeld

19. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg render også rundt med noget ømme bryster fra ÆL til mens. Så du er ikke alene. Men nøj hvor er det irreterende.

Anmeld

20. februar 2010

Blyb

kvinde84 skriver:

Jeg har ikke så gode erfaringer med min læge! Jeg havde for 3 år siden, svært dilliteret nyrebækken, der tog det ham ca et år at sende mig videre i systemet (eller til rette vedkommende) for at få en diagnose. Så det var et år i smertehelvede. I sidste år blev jeg også endelig sendt videre med en skulderskade jeg har haft i over 6 ÅR! Det havde han også slået hen. Det viste sig så at skulderen var i smadder. Så med alt det, så har jeg ikke så meget overskud til at håntere alt besværet med systemet engang til, og dennegang er det også et mere ømt punkt

Hvis jeg var dig, ville jeg bestemt skifte læge om muligt. Der findes så mange søde og lyttende læger. Livet er for kort til en læge der ikke gider tage en seriøst.

Ved godt det koster lidt at skifte, men du kan næsten ikke miste noget ved det. -Tænk sig at gå med en dårlig skulder i 6 år! Hvad f..... er det da for en behandling.. Sorry! Men bliver bare lidt bitter...

Har også selv været i et længere forløb med min ene skulder, men blev da taget seriøst fra første henvendelse..

for du får lidt medgang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.