Er det normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

kvinde84

at have ømme bryster 2-3 efter ÆL og frem til mens? Er der nogen der har oplevet det samme? Nu er det ikke fordi jeg tror at jeg er gravid (er begyndt at opgive tanken efter 9 mdr), det var på samme måde sidste cyklus. Jeg plejer at have ømme bryster præcis 4 dage før mens, men nu er det så blevet meget længere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Blyb

Jeg har også i en laaang periode haft meget ømme bryster en hel uge op til mens. Tror det er normalt for nogle kvinder..

Jeg var begyndt at overveje at gå til længe med det. Men endte med at blive gravid, derefter abort og nu har jeg kun lige haft første mens efter abort -og der var ingen ømme bryster.

Men jeg tror ens hormoner godt kan spille én et puds ind i mellem..

Anmeld

19. februar 2010

kvinde84

Jeg har nu tænkt på det som at være meget normalt med ømme bryster, men nu syntes jeg bare at det var lidt mærkeligt at det begyndte så tidligt

Er ked af at høre at du aborterede  Men om det er nogen trøst, så ved du i hvertfald at du kan blive gravid, så det er bare om at klø på igen

Anmeld

19. februar 2010

Blyb

Ja det lyder da også lidt mærkeligt. Det kan være der er andre herinde, der har noget klogere at sige end jeg

Ja, jeg er ikke så nervøs for om vi kan blive gravide. Det skal nok komme..når kroppen synes det er tid igen. -og vi glææder os

Går du selv med ønsket om at blive gravid? Det kan jo også være tegn på graviditet med dine ømme bryster..?!

Anmeld

19. februar 2010

kvinde84

Mig og min kæreste har prøvet i 9 mdr nu, og der sker bare ikke noget! Sidste gang troede jeg at der måske var noget der pga, de meget tidligt ømme bryster, men ak min mens kom alligevel  den var dog lidt mærkelig, jeg pletblødte søn, og mandag aften kom noget der lign mens, det varede så til torsd hvor jeg blødte rigtigt fred. blødte jeg også nogenlunde, og så var der igen meget lidt helt frem til tirsd.!!

Jeg synes det er lidt underligt da jeg ellers de sidste 3 gange før det har blødt meget med mange smerter. Jeg begyndte at spekulere om det kunne være endo, men som sagt, sidste gang var det jo slet ikke på samme måde

Anmeld

19. februar 2010

Blyb

Det lyder godt nok lidt mystisk. Du har ikke talt med din læge omkring det? Kan du have aborteret?

Jeg har altså en veninde der efter 8 mdr. forsøg på at blive gravid gik til sin læge. Hun og kæresten fik da efterfølgende hjælp til at blive gravide, da det viste sig der ikke var nok "krudt" i sædcellerne. Har I overvejdet det?

Læser ofte herinde der er nogle par der forsøger sig i op til flere år. Man kan så vidt jeg er orienteret ret hurtigt få hjælp til det..

Anmeld

19. februar 2010

mortilfreja

Hej..

Jeg har i mere end et år haft ømme bryster fra jeg havde ægløsning og frem til mens. Det er vist meget normalt da hormonerne farer rundt i kroppen..

Men det der så er underligt for mig denne gang er at jeg ikke har ømme bryster og havde ellers ægløsning for en uge siden.. Kroppen kan somme tider spille en et pus..

Men det at du har haft en anderledes mens sidst kan godt være tegn på graviditet. Har du prøvet at teste???

kram

Anmeld

19. februar 2010

kvinde84

Ja, alså vi ved at min kæreste har nedsat sædkvalitet, og jeg har snkket med min læge, men der sker ligesom ikke mere end det! Han har henvendt mig til en gyn. men der er laang ventetid. Jeg snakkede med lægen i des. jan. og jeg kan først komme til en gyn som det første i april

Anmeld

19. februar 2010

Blyb

Hvor træls...det er godt nok længe at vente! Håber I klarer den selv, så I ikke behøver at skulle alt det igennem..

Anmeld

19. februar 2010

kvinde84

Jeg har ikke så gode erfaringer med min læge! Jeg havde for 3 år siden, svært dilliteret nyrebækken, der tog det ham ca et år at sende mig videre i systemet (eller til rette vedkommende) for at få en diagnose. Så det var et år i smertehelvede. I sidste år blev jeg også endelig sendt videre med en skulderskade jeg har haft i over 6 ÅR! Det havde han også slået hen. Det viste sig så at skulderen var i smadder. Så med alt det, så har jeg ikke så meget overskud til at håntere alt besværet med systemet engang til, og dennegang er det også et mere ømt punkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.