LouiseLarsen skriver:
Hejsa Piger!
Jeg var for 5 år siden med i et færdselsuheld, som gjorde jeg fik en skade i mit bækken og lend. Allerede dengang fik jeg afvide at det ville være noget jeg kom til at bøvle med under mine graviditeter, når jeg engang skulle have børn...
Under graviditeten med Nicklas fik jeg det da jeg var 19 uger henne og blev indlagt til aflastning et par dage, og derefter blev sygemeldt resten af graviditeten.
Denne gang mærkede jeg til det faktisk med det samme, men jo større babyen er blevet jo større er smerterne også blevet. Og specielt inden for de sidste par uger er det blevet helt tosset. Igår aftes ved jeg så ikke hvad der skete, men det gik helt amok. Faktisk så meget at jeg i nat kun har kunne ligge i sengen og græde af smerte, to gange har jeg ikke nået at komme på wc, og jeg har svært ved bare at "løfte" mine ben hen over et ganske alm dørtrin...
Normalt piver jeg altså ikke, men nej hvor har jeg dog bare ondt... Det er frygtelig!
Jeg kan ikke være ordenlig mor for Nicklas, fordi jeg simpelthen ikke magter ham, jeg kan stort set kun sidde eller ligge ned! Heldigvis har jeg en dejlig kæreste, som er super til at hjælpe mig....
Allerede dengang med Nicklas var der snak om at jeg skulle sættes i gang 14 dage før tid, for at undgå mere smerte end højst nødvendig, men stadig så det var bedst for barnets ve og vel...
nævnte det så i onsdags for min nuværende Jm, og hun så heeelt forkert ud i hovedet. Og sagde: Louise, det skal være meget værre inden det overhovedet kommer på tale... Og de 14 dage gør ingen forskel! Men jo det gør det virkelig for mig, det giver mig 14 dage mindre i smerte helvede....
Jeg glæder mig selvfølgelig til at få vores lille fis ud, men lige nu optager det mig mere at jeg forhåbentlig slipper for smerterne når han er født. Min fys har sagt til mig at smerterne kan være skyld i jeg ikke kan føde alm, hvilket også gør mig rigtig rigtig ked af det...
Ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg, men har måske bare brug for at komme af med det.... Har man ret til at sige man pga MANGE smerter vil sættes i gang før tid... Sagde lige til min kæreste at det er sku lige før jeg finder på en undskyldning for at på PK bare for at få ham ud de få dage før tid, for at slippe for smerte, trods jeg har et bragende ønske om at føde alm...
Åhh syntes det er hårdt, og nu sidder jeg igen her og hyler...
ÅH nej! nu har du ikke fået en af de der gammelkloge jordemødre? søde jeg synes du skal kontakte din fys og fortælle hvordan det står til.... så får du evt også lidt forklaring.... Det ER meget ubehageligt at stå i den situation du gør! og du må love at du lægger dig så meget ned du kan.... selvom jeg godt ved man hverken kan ligge på den ene eller anden måde 
og så ringer du og får en tid ved JM og forklarer at det er blevet værre og at det hår dig på rent psykisk.... for det er det der sker i det lange løb... alle og en hver ville få det skidt med de smerter!