Orh JA...det kender jeg godt... Super irriterende og det lyder lidt uintelligent...
Ha-ha, det kan være jeg skal gøre det noget mere, så ville der måske og være færre gnidningerne - men de er nu også rigtig søde og vil kun det bedste...
Hmm, jeg tror min kæreste synes min mor og jeg snakker MEGET...
Ja det er en typisk jydekommentar - og det med økologi er det præcis det samme her...
Opgør din svigerfamilie også alt i penge?? - som da vi var lidt lang tid om at samle et garderobeskab fra IKEA (par testen) - "tænkt hvad det ville have kostet hvis nogen skulle have gjort det" - MEN DET SKAL DE JO IKKE!! 
Haha åh gud ja! Alt er penge. Hvor dyrt er det at bo i kbh., hvad koster jeres lejlighed? Nå det kunne man få en gård for osv.
Ja første gang jeg skulle derover på besøg sad vi og øvede at tale langsomt og at sige "joh deet" til alting.
Det var ret skægt!
Og IKEA er definitionen på en partest! Vi indførte på et tidspunkt en regel om at hver gang der blev sagt nej skulle der også kysses. Behøver jeg at sige at der var nogle særdeles vrede kys?? HAHAHA men efter sønnikes ankomst, er IKEA slet ikke slem. Nu bliver der prioteret at komme igennem hurtigt og der er mere en kill ur darlings og så lad os komme videre. Det er det gode ved børn, alting bliver sat i relief!
Og til alle de der haters derude: jeg har på intet tidspunkt sagt tværtimod at det var nogens fejl og at nogen var bedre end andre. Synes ærlig talt at I er helt galt på den. Det er da klart vi snakker fra vores fællesplatform fordi det er det som er emnet! I kan da bare snakke fra jeres hvis I vil og har brug for det! Altså 

Anmeld