Ja, jeg må ærligt indrømme jeg også frygter det lidt når vi får et barn, for der bliver det pludseligt meget væsentligt...
Men jeg er forberedt på et par kampe - især med svigermor
Vi har "kun" været sammen i 5 år, så jeg har sikkert meget til gode.
Det vi mærker mest imellem ham og jeg er hans jyske beskedenhed - "det fint" betyder i mine øre, det er okay eller det kan lige gå an...
Åh ja eller "joh det..." Det siger svigermiklerne til ALT! Og det kan betyde alt! Det er næsten som at sidde med en flok teenagere der siger "whatever" til alt men afhængig af situationen betyder det en masse forskelligt. Jeg ser nok lidt på min svigerfamilie som et antropologisk studie
Og så selvom de er rigtigt søde! 
Min kæreste synes at min familie er meget mærkelige og det at de siger hvad de mener (sådan da) synes han er meget uhøfligt.
Men for det meste har vi det godt sammen men fx til vores søns 2,5 års fødselsdag kommenterede han lagkagen ret jydsk. Se om du kan genkende det: Tjalfe og jeg havde lavet lagkage fra bunden af, bagt bundene, pisket flødeskum og creme, lagt hindbær på med rørsukker og rullet marcipan ud til ovenpå. MUMS syntes vi. Og alle gæsterne var meget imponeret. Min kæreste kom med denne jydske kommentar som er en blanding af beskedenhed og underspilning: "Med marcipan smager alting godt". SÅ sad alle københavnerne og gloede. Heldigvis kan han godt selv se det
Men jyde det er han skam.
Ligesom økologi - han synes det er fantastisk men alt for dyrt. Men nu handler jeg ind så jeg bestemmer 
Anmeld