Prinsesse Ida, er blevet indlagt :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Tak, i søde mennesker.............vi fik allernådigst lov at tage hjem, og love at komme igen, hvis hun blev dårligere.

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at være derude.................og slet ikke med Ida. Hun blev jo suget i næsen, og ned i svælget........ fik kigget ører, hals og ikke mindst blev der taget en blodprøve. Jeg har SÅ svært ved at være vidne til, de prøvelser hun går igennem...............for hun er bare ikke glad for læger, og skreg som besat da hun blev stukket og kigget i øre.

Lige nu sover hun, efter hun fik en panodil. Feberen er faldet lidt, men hun hoster altså max.

Ida's blodprøver var lige i den lave ende, men ikke faretruende m.h.t væske............så derfor slap hun for at få en sonde.

Det er da bare heller ikke til at holde ud. Øv altså, stakkels lille Ida-skat.
Og stakkels Jer som prøver at passe så godt på hende. Det er drøjt!

Håber hun snart kommer helt ovenpå igen. Og så IKKE MERE SYGEHUS til den lille frøken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Barbamama

åh altså..... God bedring....

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Tak, i søde mennesker.............vi fik allernådigst lov at tage hjem, og love at komme igen, hvis hun blev dårligere.

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at være derude.................og slet ikke med Ida. Hun blev jo suget i næsen, og ned i svælget........ fik kigget ører, hals og ikke mindst blev der taget en blodprøve. Jeg har SÅ svært ved at være vidne til, de prøvelser hun går igennem...............for hun er bare ikke glad for læger, og skreg som besat da hun blev stukket og kigget i øre.

Lige nu sover hun, efter hun fik en panodil. Feberen er faldet lidt, men hun hoster altså max.

Ida's blodprøver var lige i den lave ende, men ikke faretruende m.h.t væske............så derfor slap hun for at få en sonde.

jeg går sådan og overvejer om i ikke snart vinder i LOTTO!!  i må simpelthen have en enorm styrke i jeres lille familie.... og jeg synes i er seje!

Der er ikke noget at sige til at du ikke har lyst at overvære flere læger rumstere med Ida... Så det er godt at høre i fik lov at komme hjem! jeg krydser alt hvad jeg kan krydse, for at det går fremad NU!

Anmeld

20. februar 2010

Dictes mor

Hvor har I altså været udsat for alt for meget med den lille søde pige. Du må være en meget stærk kvinde at klare dig igennem al det svære I har været igennem indtil videre. Jeg er så ked af, at lille Ida skal igennem så mange ting, stakkels lille mus. Jeg kan godt forstå at hun græder, det er da også rigtig barskt, og det må være ulideligt for dig også. Jeg kan kun forestille mig, hvordan ens hjerte bliver knust hvergang I skal igennem noget nyt.

Kæmpe knus til jer begge to

Anmeld

20. februar 2010

Ida.

Åh altså Mette, hvor er det bare ikke retfærdigt alt det, din lille Ida-mus skal igennem håber hurtigt hun er ovre det igen! Rigtig rigtig god bedring til hende!! Og energi-krammer til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.