Prinsesse Ida, er blevet indlagt :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Klumpe-dumpe

Hej Piger,

Har lige modtaget en sms fra Mette, at Ida-skatterpigen er blevet indlagt hertil morgen med RS-virus. -Samt hun er dehydreret, så nu afventer de, om hun skal ha´sonde. Så de kan få væske i det lille pus.

Knus fra mig, der nu hepper på, at der ikke kommer mere sygdom til Malling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

TbCp

Åha altså
Det var dog utroligt at der bare bliver ved med at ske noget hos dem!

God bedring og krydsede fingre til dem!

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

Ej altså, det er bare løgn det fortjener de altså bare ikke det her

Håber på bedring snart og krydser fingre for at de snart slipper for alt det her.

Send en krammer herfra til hende

Anmeld

19. februar 2010

anna-jonas

Tak, i søde mennesker.............vi fik allernådigst lov at tage hjem, og love at komme igen, hvis hun blev dårligere.

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at være derude.................og slet ikke med Ida. Hun blev jo suget i næsen, og ned i svælget........ fik kigget ører, hals og ikke mindst blev der taget en blodprøve. Jeg har SÅ svært ved at være vidne til, de prøvelser hun går igennem...............for hun er bare ikke glad for læger, og skreg som besat da hun blev stukket og kigget i øre.

Lige nu sover hun, efter hun fik en panodil. Feberen er faldet lidt, men hun hoster altså max.

Ida's blodprøver var lige i den lave ende, men ikke faretruende m.h.t væske............så derfor slap hun for at få en sonde.

Anmeld

19. februar 2010

Jules

Åh nej altså.... :( Håber det skønne pigebarn kommer godt igennem det...

Anmeld

19. februar 2010

lion

Nej det lyder ikk godt at Ida pigen er syg igen.

Jeg håber at hun er rask snart.

Anmeld

19. februar 2010

Bondepigen

Ååååh nej, hvor er det altså synd for smukke Ida!!!  

Jeg kan skisme godt forstå, at det er svært at se på, når hun bare ikke bryder sig om de læger og græder og græder.... Det er jo bestemt heller ikke rart for hende, at hun skal så frygtelig meget igennem. Emma har det lige sådan med læger nu, desværre. 

Puha, hvor jeg håber at hun snart bliver frisk, og at der så kun sker lutter gode ting for jer i fremtiden!!!!

Anmeld

19. februar 2010

Milka

stakkels lille ida

Anmeld

19. februar 2010

oo

øv øv øv! jeg håber snart hun får det bedre igen...hvor er det altså synd - for jer allesammen

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Har lige modtaget en sms fra Mette, at Ida-skatterpigen er blevet indlagt hertil morgen med RS-virus. -Samt hun er dehydreret, så nu afventer de, om hun skal ha´sonde. Så de kan få væske i det lille pus.

Knus fra mig, der nu hepper på, at der ikke kommer mere sygdom til Malling.

jeg glædede mig lige til at få logget på.... Og nu er jeg sgu helt trist.... fuck hvor har de snart været gennem meget! jeg sender dem alle de bedste tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.