Øv altså! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Findusinde

Hej piger..

Har lige haft min grædende mor igennem, som fortalte at min søster skal opereres akut inden for ganske få timer.. Min mor sluttede af med grædende at sige at hun var bange for at dette var begyndelsen til enden..

Har en søster der er 34 som er meget syg af sclerose.. Hun har den sidste tid døjet meget med et tryksår på ballen.. Hendes ben er lammet af en medicinpumpe i ryggen. Hende og min far skulle på sårambulatiorie i dag, for lige at tjekke hvordan det stod til. Men det er åbenbart værrer end vi lige regnede med, så hun skal opereres akut...

FOR FANDEN DA!!!!!!! Sidder og tudbrøler fordi jeg er sindsyg bange for at miste hende!!!

Skulle bare lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Honningblomst

Findusinde skriver:

Hej piger..

Har lige haft min grædende mor igennem, som fortalte at min søster skal opereres akut inden for ganske få timer.. Min mor sluttede af med grædende at sige at hun var bange for at dette var begyndelsen til enden..

Har en søster der er 34 som er meget syg af sclerose.. Hun har den sidste tid døjet meget med et tryksår på ballen.. Hendes ben er lammet af en medicinpumpe i ryggen. Hende og min far skulle på sårambulatiorie i dag, for lige at tjekke hvordan det stod til. Men det er åbenbart værrer end vi lige regnede med, så hun skal opereres akut...

FOR FANDEN DA!!!!!!! Sidder og tudbrøler fordi jeg er sindsyg bange for at miste hende!!!

Åh nej nej nej..stakkels dig og din mor og far og ikke mindst din søster....øv...håber det bedste for hende..

Knus..

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ser dem hverdag herinde på mit arbejde. Det er bare en fucked up uretfærdig sygdom

Jeg håber de kan gøre lidt for hende, så hun får det godt - eller så godt som muligt, den tid hun kan have.

Masser af tanker og trøst i jeres retning!!!

Anmeld

19. februar 2010

Pia.

Findusinde skriver:

Hej piger..

puha... Stakkels stakkels jer... Sender dig en masse varme tanker og håber det bedste for jeres lille familie...

Knus fra Pia

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

Findusinde skriver:

Hej piger..

håber operationen går godt. Og stakkels jer allesammen.

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Findusinde skriver:

Hej piger..

Nej nej, stakkels dig og familien... Håber virkelig at operationen går super godt...

Sender et kram til dig og din familie...

Anmeld

19. februar 2010

Findusinde

Zafir skriver:

Jeg ser dem hverdag herinde på mit arbejde. Det er bare en fucked up uretfærdig sygdom

Jeg håber de kan gøre lidt for hende, så hun får det godt - eller så godt som muligt, den tid hun kan have.

Masser af tanker og trøst i jeres retning!!!

Det er den mest forbandet sygdom..! Hun har været syg i 10½ år... Og de sidste 4 har hun været dybt afhægig af andres hjælp... Hun kan ikke længere spise selv, drikke selv.. Hun har hjælp 14 timer i døgnet.. Og den sidste tid er det begyndt at sætte sig i hjernen af hende. Vi kan ikke længere fører lange samtaler med hende, og vi har svært ved at forstå hvad hun siger, samt hun har svært ved at formulere sig..

Anmeld

19. februar 2010

Findusinde

Tusind tak piger! Jeg prøver på at samle mig lidt, så jeg kan ringe hjem til min far, og få ham til at forklare hvad der er sket derude.. Min mor er helt knust...

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Findusinde skriver:

Det er den mest forbandet sygdom..! Hun har været syg i 10½ år... Og de sidste 4 har hun været dybt afhægig af andres hjælp... Hun kan ikke længere spise selv, drikke selv.. Hun har hjælp 14 timer i døgnet.. Og den sidste tid er det begyndt at sætte sig i hjernen af hende. Vi kan ikke længere fører lange samtaler med hende, og vi har svært ved at forstå hvad hun siger, samt hun har svært ved at formulere sig..

Desværre er det jo ALDRIG til at forudse, hvordan sygdommen udvikler sig...

Der er bare ikke noget man kan sige, der kan gøre det bedre...

Stakkels din søster. Håber støtten omkring hende er god i det mindste.

Anmeld

19. februar 2010

Findusinde

Zafir skriver:

Desværre er det jo ALDRIG til at forudse, hvordan sygdommen udvikler sig...

Der er bare ikke noget man kan sige, der kan gøre det bedre...

Stakkels din søster. Håber støtten omkring hende er god i det mindste.

Den er er rigtig lumsk den sygdom, der er aldrig 2 sygdomsforløb der er ens.. Jeg tror hun har prøvet alt det medicin der har været fremme til sclerose, uden noget som helst har hjulpet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.