Kat i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2008

82Miraklet

Lyder da super med en lille misseven i lejligheden..

Jeg selv har 2 ude katte og 1 indekat som er ved at blive vendt til at komme ud efter næsten 4 uger inde i varmen med lukkede døre og vinduer.. !!! Puha !!!

Min store dejlige main coon er ved at blive vendet til at komme ud... Fik ham fra et andet sted for knap 4 uger siden..

har læst og hørt meget om at siermesere (staves??), Persere og main coon er 3 rigtig gode racer til indendørs, da de er meget sociale...

Og kan kun sige om min main coon at jeg ALDRIG har oplevet et dejligere sind... troede slet ikke katte kunne være sådan... Min søster er selv lige anskaffet sig 2 dejlige main coon i lejlighed og det går bare super.. de har deres eget værelse også.. hihi, men nu har de heller ikke nogen børn..

Men held og lykke med det, har ikke noget dårligt at sige om lejlighedskatte..

Knus maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Tak for alle jeres svar :D
Jeg har kun fået mere lyst til at anskaffe en kat (L) Vores lejlighed er 200 kvm. så her er plads til en lille løbetur ;)

Anmeld

19. maj 2008

Mathilde

Doktor Doolittle skriver:

Jeg har kun fået mere lyst til at anskaffe en kat (L) Vores lejlighed er 200 kvm. så her er plads til en lille løbetur ;)

Ork ja, så her i da rigtig god plads:)
Hvis valget falder på en maine coon, har jeg de dejligste killinger til salg(L) Men de er kun 3 uger endnu...
Pyh det bliver svært at komme af med dem. De kommer til at betyde så meget for en!!!!

Held og lykke med måske projekt kat;)

Anmeld

19. maj 2008

Honningblomst

Held og lykke med anskaffelsen af det lille ny familiemedlem.
Her har vi kun haft udekatte og de kom aldrig ind...det foretrækker jeg nu, men jeg synes også det er ulækkert at have dyr indenfor;) så det ville være synd for de stakkels kræ...
Kom til at tænke på hvor gamle dine børn er...har nemlig oplevet at opdrættere osv ikke sælger til familier hvor der er børn som er under 5 år.
Knus Eva...

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Held og lykke med anskaffelsen af det lille ny familiemedlem.
Her har vi kun haft udekatte og de kom aldrig ind...det foretrækker jeg nu, men jeg synes også det er ulækkert at have dyr indenfor;) så det ville være synd for de stakkels kræ...
Kom til at tænke på hvor gamle dine børn er...har nemlig oplevet at opdrættere osv ikke sælger til familier hvor der er børn som er under 5 år.
Knus Eva...

Nåja det kan selvfølgelig også være et problem - William er nemlig kun 2 til august. Hmmm måske vi skal vente så.
(H) Tina der pludselig er helt vildt opsat på at få en kat nu hvor jeg er begyndt at undersøge lidt omkring det (L)

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Mathilde skriver:

Hvis valget falder på en maine coon, har jeg de dejligste killinger til salg(L) Men de er kun 3 uger endnu...
Pyh det bliver svært at komme af med dem. De kommer til at betyde så meget for en!!!!

Det lyder ellers meget attraktivt. Tror du William er for lille til kat? Han bliver 2 til august. Han er en stille og rolig og meget kærlig dreng (L) Er det 16 uger killingerne skal være hos deres mor?
(H) Tina

Anmeld

20. maj 2008

Mathilde

Mathilde skriver:

Det lyder ellers meget attraktivt. Tror du William er for lille til kat? Han bliver 2 til august. Han er en stille og rolig og meget kærlig dreng (L) Er det 16 uger killingerne skal være hos deres mor?
(H) Tina

Hej Tina

Nej jeg tror ikke han er for lille til kat. Det handler om at han skal lære hvordan han skal være overfor katten, så der ikke sker uheld. Altså forstået sådan, at han skal lære, at katten bliver ked af det og sur hvis han rykker den i halen eller hvad børn nu ellers kan finde på;)
Når du siger han er en stille og rolig og kærlig dreng, tror jeg ikke det bliver et problem. Men hvis han ikke er vant til katte eller dyr generelt, skal han jo lige lære at omgåes dem:)
Killingerne skal blive ved deres mor til de er 12 uger gamle...

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.