Camilla Läckbergs nye bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Stumpen

Jeg har fået en mail, hvor jeg kan få den 1 uge før udgivelsesdato samt et badehåndklæde med forsiden påtrykt for 300 kr.. Men jeg behersker mig og venter den uge..

Jeg synes hun er langt bedre end Blædel -dog overraskede Blædel stort med den sidste "hævnens gudinde"

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

SpunkenJo

duddi. skriver:

Tak Jeg har aldrig hørt om den forfatter. Men er hel klart frisk på at prøve noget nyg

Jussi Adler-Olsens bøger om Afdeling Q (Startende med Kvinden i buret) er de bedste jeg har læst lige for nylig, sammen med pans Hemmelighed, skrkevet af Michael Katz Kreefeldt (Staves??)

Så, go go go, ved man kan få dem til gode priser på Saxo.com

Anmeld

19. februar 2010

Michael healer

duddi. skriver:

Ak ak.... der er jo længe til den 22/3

Tak fordi du fandt datoen til mig Michael

Det var da så lidt

Anmeld

21. februar 2010

Kloster

Hej.

Jamen er det allerede nu!!! Er vild med hendes bøger. Er helvvejs igennem "Tyskerungen" nu. Skal da vist til at blive færdig, hvis jeg skal have henes nye bog, sidst i marts...

Jeg har også læst Mari Jungstedt's første bog: "Den du ikke ser". Det er også en serie a la Läckberg's. Kan bestemt anbefales at læse Jungstedt's bøger også.

De hedder:

• Den du ikke ser.
  • I den stille nat.
  • Den inderste kreds.
  • Den døende dandy.

Venlig hilsen

Kloster

Anmeld

21. februar 2010

Jordbærpigen

Ihh hvor skønt at den kommer dér - nogle dage før min fødselsdag. Så kan jeg lige tilføje endnu et ønske til listen. Sidste år var det jo Tyskerungen der kom før min fødselsdag Overvejede også at købe havfruen da jeg var i Sverige sidste år, men synes jeg gik glip af en del da jeg forsøgte mig med Ulykkesfuglen på svensk - nogle ord forstår jeg ik heeelt på svensk Men det var et forsøg værd, når bogen kun kostede 69 SEK. derovre.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.