Camilla Läckbergs nye bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

betski

Nogle der ved, hvornår "Havfruen" bliver udgivet? Synes at have læst det er i marts 2010 - men kan ikke helt huske det. Ser meget frem til at læse bogen og har ofter overvejet at købe den på svensk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

LotteN

det ved jeg faktisk ikk, men har tænkt lidt det samme. jeg mangler dog stadig at læse 5., men venter på jeg kan låne den på biblioteket, har snart væet skrevet op længe nu...!

jeg elsker bare hendes måde og skrive på, hun får virkelig skrevet, så jeg ike kan lægge bogen fra mig..

Anmeld

19. februar 2010

MTS

Jeg fik den på svensk i julegave da jeg slet ikke kunne vente længere, fik også den der heder fyrvaktaren der kommer bagefter. Og de er begge to lige så gode som hindes andre bøger. Nu er jeg jo også svensker så for mig er det ligemeget om de er på svensk eller dansk.

Anmeld

19. februar 2010

betski

Malin skriver:

Jeg fik den på svensk i julegave da jeg slet ikke kunne vente længere, fik også den der heder fyrvaktaren der kommer bagefter. Og de er begge to lige så gode som hindes andre bøger. Nu er jeg jo også svensker så for mig er det ligemeget om de er på svensk eller dansk.

Hehe ja du er en lidt bedre forudsætning for at læse svensk. Jeg har dog boet 1 år i sverige for nogle år siden, men det er ikke helt gjort mig ferm til at læse svensk.

Ih glæder mig bare så meget til de kommer på dansk. Kunne godt ha brugt den i næste uge, hvor jeg har ferie

Anmeld

19. februar 2010

Michael healer

duddi. skriver:

Nogle der ved, hvornår "Havfruen" bliver udgivet? Synes at have læst det er i marts 2010 - men kan ikke helt huske det. Ser meget frem til at læse bogen og har ofter overvejet at købe den på svensk

Hej

Ifølge denne hjemmeside her

http://www.williamdam.dk/product_info.php?products_id=1527603&gclid=CKW6kO6A_p8CFRgN3godlQMNkQ

Sker det d. 22/3-2010

mvh Michael

Anmeld

19. februar 2010

MTS

duddi. skriver:

Hehe ja du er en lidt bedre forudsætning for at læse svensk. Jeg har dog boet 1 år i sverige for nogle år siden, men det er ikke helt gjort mig ferm til at læse svensk.

Ih glæder mig bare så meget til de kommer på dansk. Kunne godt ha brugt den i næste uge, hvor jeg har ferie

Ja de er bare så gode, men ellers så kan du begynde læse dem som Sara Blædel har skrevet, de er også rigtigt gode krimi bøger og hun er jo dansk forfatter så de er til at få fatt på i det rigtige sprog. Jeg syns i hvert fald at de er lige så gode som camilla läckbergs.

Anmeld

19. februar 2010

SpunkenJo

Mens du venter kan jeg anbefale dig en modbydelig go bog:

"Kvinden i buret" af Jussi Alder-Olsen.

Der er også en 2'er og en 3'er......

Go fornøjelse, fra en der også venter på Havfruen og "Fyrvakten"

Anmeld

19. februar 2010

betski

Malin skriver:

Ja de er bare så gode, men ellers så kan du begynde læse dem som Sara Blædel har skrevet, de er også rigtigt gode krimi bøger og hun er jo dansk forfatter så de er til at få fatt på i det rigtige sprog. Jeg syns i hvert fald at de er lige så gode som camilla läckbergs.

Ja jeg har godt hørt at hendes bøger også er rigtig gode. Så må nok en tur på biblioteket Tak for anbefalingen

Anmeld

19. februar 2010

betski

SpunkenJo skriver:

Mens du venter kan jeg anbefale dig en modbydelig go bog:

"Kvinden i buret" af Jussi Alder-Olsen.

Der er også en 2'er og en 3'er......

Go fornøjelse, fra en der også venter på Havfruen og "Fyrvakten"

Tak Jeg har aldrig hørt om den forfatter. Men er hel klart frisk på at prøve noget nyg

Anmeld

19. februar 2010

betski

Michael healer skriver:

Hej

Ifølge denne hjemmeside her

http://www.williamdam.dk/product_info.php?products_id=1527603&gclid=CKW6kO6A_p8CFRgN3godlQMNkQ

Sker det d. 22/3-2010

mvh Michael

Ak ak.... der er jo længe til den 22/3

Tak fordi du fandt datoen til mig Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.