[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f]
eller gaver man ikke kan bruge til en skid, hvad gør I med dem (?)
Mine forældre er eksperter i at købe noget der ikke kan byttes men heller ikke bruges :'( Så står man der med en helt ny rædsel, gerne tøj, og overvejer hvad man så lige skal gøre ved det (?) Tanken er jo sød nok.
Den anden dag havde de købt regntøj til William og 2-delt sæt til Theodor. Det var super sødt af dem :)) Der var bare lige det at regnsættet var med lilla jakke :'( og det 2-delte sæt kan Theodor tidligst passe om 2 år og der er små sæler overalt på det, hvilket Theodor allerede nu synes er pinligt og alt for barnligt, så sandsynligheden for at han nogensinde får det på er nul.
Hvad ville I gøre?
Det er jo et tilbagevendende "problem". Vi voksne overlever jo nok og går ikke så meget op i gaverne, men Theodor er begyndt at blive ked af at han altid får noget, han ikke har ønsket sig og i værste fald noget han slet ikke kan bruge, og som ikke kan byttes 8(
[/citat]
Forstår godt at din dreng eller dig ikke vil have han skal rende rundt i en jakke med lilla farver...
Jeg har også oprettet en gavekasse hvor tingene kommer hen.. Faktisk et år fik vi så meget nytteløse ting at jeg brugte dem alle sammen til pakkeleg til jul, så fik de sku det hele tilbage igen 8D
Anmeld