Lortegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2008

Balderson

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] eller gaver man ikke kan bruge til en skid, hvad gør I med dem (?) Mine forældre er eksperter i at købe noget der ikke kan byttes men heller ikke bruges :'( Så står man der med en helt ny rædsel, gerne tøj, og overvejer hvad man så lige skal gøre ved det (?) Tanken er jo sød nok. Den anden dag havde de købt regntøj til William og 2-delt sæt til Theodor. Det var super sødt af dem :)) Der var bare lige det at regnsættet var med lilla jakke :'( og det 2-delte sæt kan Theodor tidligst passe om 2 år og der er små sæler overalt på det, hvilket Theodor allerede nu synes er pinligt og alt for barnligt, så sandsynligheden for at han nogensinde får det på er nul. Hvad ville I gøre? Det er jo et tilbagevendende "problem". Vi voksne overlever jo nok og går ikke så meget op i gaverne, men Theodor er begyndt at blive ked af at han altid får noget, han ikke har ønsket sig og i værste fald noget han slet ikke kan bruge, og som ikke kan byttes 8( [/citat] Forstår godt at din dreng eller dig ikke vil have han skal rende rundt i en jakke med lilla farver... Jeg har også oprettet en gavekasse hvor tingene kommer hen.. Faktisk et år fik vi så meget nytteløse ting at jeg brugte dem alle sammen til pakkeleg til jul, så fik de sku det hele tilbage igen 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Balderson

Doktor Doolittle skriver:

Balderson skriver:

Tynen skriver:

Hvis du finder løsningen på problemet, sender du så lige en besked til mig?!
Så sender jeg et referat af den til min svigermor!

Hun forstod ikke hvorfor en nyfødt pige ikke kunne have blåt tøj på, og købte derfor i trods ting i blå som ikke kunne byttes!
THANKS!

Åhhh, de svigermødere 8(

Det kunne min også finde på bare for at jeg ikke skulle bestemme...

Lige nu har jeg det problem at min svigermonster ikke kan forstå at man ikke vil have noget fra Lene Bjerre...

Så forklare hver gang vi er deromme at hendes søn og jeg bare ikke er så vilde med de Lene Bjerre bamser....

GRINEREN :))... Lene Bjerre bamser :P

Ja og vi skal have en dreng... Han skal sku ikke have en ammepude med lyserøde bamser :@

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Doktor Doolittle skriver:

Tynen skriver:

Hvis du finder løsningen på problemet, sender du så lige en besked til mig?!
Så sender jeg et referat af den til min svigermor!

Hun forstod ikke hvorfor en nyfødt pige ikke kunne have blåt tøj på, og købte derfor i trods ting i blå som ikke kunne byttes!
THANKS!

Haha det vil jeg gøre ;) Måske jeg også skulle sende Williams lilla regntøj til dig ;)

Ja for dælan, det gør vi!
Så kan vi bytte vores crap til nyt ;)

Det kan man da kalde en win-win-situation!

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Balderson skriver:

Jeg har også oprettet en gavekasse hvor tingene kommer hen.. Faktisk et år fik vi så meget nytteløse ting at jeg brugte dem alle sammen til pakkeleg til jul, så fik de sku det hele tilbage igen 8D

Det var da den fede ide!!
Den er hermed noteret.
Jeg takker på herskabets vegene :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.