Lortegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Doktor Doolittle

eller gaver man ikke kan bruge til en skid, hvad gør I med dem (?) Mine forældre er eksperter i at købe noget der ikke kan byttes men heller ikke bruges :'( Så står man der med en helt ny rædsel, gerne tøj, og overvejer hvad man så lige skal gøre ved det (?) Tanken er jo sød nok. Den anden dag havde de købt regntøj til William og 2-delt sæt til Theodor. Det var super sødt af dem :)) Der var bare lige det at regnsættet var med lilla jakke :'( og det 2-delte sæt kan Theodor tidligst passe om 2 år og der er små sæler overalt på det, hvilket Theodor allerede nu synes er pinligt og alt for barnligt, så sandsynligheden for at han nogensinde får det på er nul. Hvad ville I gøre? Det er jo et tilbagevendende "problem". Vi voksne overlever jo nok og går ikke så meget op i gaverne, men Theodor er begyndt at blive ked af at han altid får noget, han ikke har ønsket sig og i værste fald noget han slet ikke kan bruge, og som ikke kan byttes 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

MorCamilla

Jeg ville tage en snak med mine forældre hvis det var mig..
Vi fik også rigtig meget i en periode hvor Mikkel aldrig har brugt/kommer til at bruge, da noget af det er for stort endnu... Det er de underligste ting vi har fået ind i mellem.. Til sidst blev jeg træt af det og fortalte at vi meget gerne vil have ting der kan byttes igen.. Og det hjalp... ;)

Anmeld

19. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvad angår gaverne til drengene så tag en lille snak med dem. Bare så i er sikre på at når det er jul og fødselsdag, at de så følger listen. Så kan de give de andre gaver ved siden af.

De gaver vi får (gerne af min far og stedmor) som ikke kan bruges, kommer vi i en gavekasse og giver videre :$ Fx fik vi i adventsgave nogle lysestager, som vi allede har og ikke kunne byttes. Dem gav vi til Henriks kusine i julegave.

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Vi har sagt flere gange til mine forældre at vi gerne vil ønske os ting til drengene der enten står på ønskesedlen eller som kan byttes, de respekterer det bare ikke. Lidt ærgerligt. Måske vi skulle oprette en gavekasse hos os også, så er der måske andre der kan få glæde af det vi ikke får brugt :)

Anmeld

19. maj 2008

Nadi

Jeg ville ta en snak med dem, og fortæll dem hvordan det hænger sammen. Og hvis det er til jul og fødselsdag, så giv dem et par ønsker og sig at hvis de ikke kan finde de gaver som drengene (eller I) har ønsket jer, så kan de bare giv penge istedet.
Det er hvad jeg siger til min farmor, men det er fordi hun er ved at være så gammel at hun ikke kan overskue at skulle købe alle de gaver hun nu engang skal.

Men ellers gør vi også det at hvis det er en lille ting vi har i forvejen eller som vi ikke kan bruge, så giver vi det også videre til andre som kan bruge det.

-Nadia

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Hvis du finder løsningen på problemet, sender du så lige en besked til mig?!
Så sender jeg et referat af den til min svigermor!

Hun forstod ikke hvorfor en nyfødt pige ikke kunne have blåt tøj på, og købte derfor i trods ting i blå som ikke kunne byttes!
THANKS!

Anmeld

19. maj 2008

Anna-Rosa

Herhjemme har vi pænt fortalt, at vi selv har pengene, til at købe til vores børn, og at mine svigerfrældre sagtens kan bruge pengene selv... Jeg har indrømmet at jeg er total miljøskadet, når det kommer til det med stil og tøj osv. så jeg synes at de skulle gemme pengene til deres ferie eller whatever... Det er som om at det er helt ok herhjemme...Jeg har jo virkelig også ment helt ind i hjertet at jeg synes det var ærgerlige penge de har givet ud, når vi i bund og grund selv køber alt...

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Tynen skriver:

Hun forstod ikke hvorfor en nyfødt pige ikke kunne have blåt tøj på, og købte derfor i trods ting i blå som ikke kunne byttes!
THANKS!

Haha det vil jeg gøre ;) Måske jeg også skulle sende Williams lilla regntøj til dig ;)

Anmeld

19. maj 2008

Balderson

Tynen skriver:

THANKS!

Åhhh, de svigermødere 8(

Det kunne min også finde på bare for at jeg ikke skulle bestemme...

Lige nu har jeg det problem at min svigermonster ikke kan forstå at man ikke vil have noget fra Lene Bjerre...

Så forklare hver gang vi er deromme at hendes søn og jeg bare ikke er så vilde med de Lene Bjerre bamser....

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Balderson skriver:

Tynen skriver:

THANKS!

Åhhh, de svigermødere 8(

Det kunne min også finde på bare for at jeg ikke skulle bestemme...

Lige nu har jeg det problem at min svigermonster ikke kan forstå at man ikke vil have noget fra Lene Bjerre...

Så forklare hver gang vi er deromme at hendes søn og jeg bare ikke er så vilde med de Lene Bjerre bamser....

GRINEREN :))... Lene Bjerre bamser :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.