Hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Becks

Du skriver det kun er om aftenen, er baby blevet tjekket for kolik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Maria.

Prøv med en lille smule sukkervand (sukker i kogt vand), det beroliger et center oppe i hjernen..

Anmeld

18. februar 2010

Mig med maven

Tutter skriver:

Du skriver det kun er om aftenen, er baby blevet tjekket for kolik?

Jepper, og de sagde at det var det ikke!

Anmeld

18. februar 2010

Mig med maven

Urolig, piver, og et enkelt skrig i ny og næ...

Anmeld

18. februar 2010

Mig med maven

- skriver:

Så tænker jeg overtræthed...

Bearbejder dagens indtryk... 

Vores dreng på 2 mdr er igennem det samme

Tager lige en uge eller to så kan de klarer lidt mere...

Det vil jeg se frem til, tak for alle de fine hurtige svar!

Anmeld

19. februar 2010

Corn

Kan ikke huske aldrene for tigerspring, men prøv at google det.. Det kan måske have svaret...

Anmeld

19. februar 2010

NynneKlink

Hej alle i kloge og erfarne forældre.

HJÆLP.

Baby græder, mot og far er ved at blive sindsyge. Mormor siger prøv med en tår vand...

HVORNÅR må baby få en tår vand / kamillethe? Og i hvilke mængder?

Skynd jer at hjælpe mig!

har i prøvet at snakke med sundhedsplejersken? hun kender jo jeres situation bedre end os :-D

jo lunkent vand med meget lidt sukker er ok, hvis det er opløst, men husk at honning først må gives når den lille er fyldt 1 år!!! honning er råt og kan være giftigt for en lille baby!

hvordan grder den lille? er det langt trukkent og mer eller mindre samme toneleje og lyd hele tiden, eller er det stille, med pludselige høge skrig?

den første er et spørgsmål om opmærksomhed, leg, snak med den lille, giv ham/hende en ren ble og blæs på maven.

det andede, gør ondt, det er smerte, forstoppelse, kolik...

men da det er om aftenen, så vil jeg da mene at det er et spørgsmål om at beabejde dagen indtryk.. det er jo en helt ny verden for sådan en lille en.. hvis det er det, så er det helt naturligt og bliver mindre af sig selv så længe i giver den lille massevis af varme kram og sikkerhed.

Anmeld

19. februar 2010

Cris

Mig med maven skriver:

Det er om aftenen.

Om dagen er der INGEN problemer!

Så er det en meget typisk problem. På engelsk kalder det "the witch hour". De små er ved at være så trætte og brugte, at de ikke kan finde ud af noget, heller ikke af sove!!!! Bare for din info, jeg har brugt mellem 2 og 3 timer hver eneste aften med begge mine børn da de var så små på at amme dem og bare bære dem rundt. Efter de famøse 3 måneder (nogle gange 4) så begynder de at blive trætte og sove ude sådan en laaaaang hjælp.

Anmeld

19. februar 2010

Kaufie

Macaab skriver:

Kan ikke huske aldrene for tigerspring, men prøv at google det.. Det kan måske have svaret...

Jeg kan varmt anbefale bogen "60 vidunderlige uger" - Måske hedder den kun "vidunderlige uger" nu....... Om de der tigerspring, som barnet tager en del af det første leveår........ Mener der er et omkring 5 ugers alderen.

Det er udviklingsspring - der sker noget i deres hjerner og de skal lige bruge lidt tid på at få deres meget komplicerede verden til at hænge sammen igen. Bare det at de kan se mere end en meter fremfor kun 10cm fra fødslen - ja, så er der pludselig MANGE flere indtryk, der skal bearbejdes.....

Anmeld

20. februar 2010

Mig med maven

Kaufie skriver:

Jeg kan varmt anbefale bogen "60 vidunderlige uger" - Måske hedder den kun "vidunderlige uger" nu....... Om de der tigerspring, som barnet tager en del af det første leveår........ Mener der er et omkring 5 ugers alderen.

Det er udviklingsspring - der sker noget i deres hjerner og de skal lige bruge lidt tid på at få deres meget komplicerede verden til at hænge sammen igen. Bare det at de kan se mere end en meter fremfor kun 10cm fra fødslen - ja, så er der pludselig MANGE flere indtryk, der skal bearbejdes.....

Har lige prøvet at google det. HOLD DA OP DER ER MEGET!

Har læst lidt, og der er bare rigtig mange ting der giver mening!

TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.