Piiiiiv..... (total yngelig tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

For pokker da, hvor har jeg ondt af jer!!! Det lyder godt nok forfærdeligt!!! Men jeg har hørt sådan nogle skrækkelige historier før, fra min søster som kastede op sammen med sine 3 børn, mens manden var ude som langturschauffør...

Jeg bliver jo helt skræmt af at høre sådan noget, for det er jo slet ikke til at holde ud, når man selv er syg osse.... Puha da.....

kæmpe og god bedring til jer to smukke tøser...

Tak søde, ja det hr været en hård uge....

Btw. Det tog så længe med Maluccas dræn, da de havde haft svært ved at vække hende.

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Tak søde, ja det hr været en hård uge....

Btw. Det tog så længe med Maluccas dræn, da de havde haft svært ved at vække hende.

Kram.

Puha, det har da heller ikke været særlig sjovt for dig, at få af vide, de havde svært ved at vække hende...

Men godt det er overstået nu!!!

Anmeld

19. februar 2010

Jules

:( Det er da bare noget værre hø.... :(

Godt lille pigen er ved at vende...

Hvad med dig søde?

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Først tak for jeres kommentar, i min tråd med Maluccas dræn.

-Og så lige en omgang piveri.

-Malucca startede ud i søndags med at brække sig, Ubers alle.

Nåh men det fortsatte så hele mandagen, hvor jeg var i dialog med mine helt private sygeplejske (mette og med en spl. på sygehuset, mht. Maluccas indlæggelse om tirsdagen. Hvor jeg fik af vide, at hvis hun ikke kastede op, efter midnat måtte vi gerne komme. -Og det gjorde hun ikke.

-tirsdag da vi kom hjem, begyndte hun, at skide remulade. (Igennem ALT) -om aften kastede hun op igen-igen-igen-igen-igen-igen. Hun sov så inde ved mig. (i en tremmeseng klods op af min seng) jeg vågnede ved jeg fik en ordenlige skylde i nakken. -Igår ville hun spise en smule, men brækkede sig hele tiden, og blev ved med at skide remulade, og igennem alt....

-og fandme sgu ikke nok med det, så begyndte jeg også, at brække mig, og skide tyndt... Fyyyck hvor var jeg dårlig. og Malucca ville kun hænge på min arm. Så det blev, at jeg stod over køkken vasken, mens Malucca lå på køkkenbordet, hængende fast i min arm.... I aftes faldt Malucca i søvn kl. 01.00, mens jeg selv gik omkuld kl. 04.00 og så vågnede Malucca 05.15 med lort op i håret og bræk over alt. Nåh men jeg blev enig med mig selv og min mave, at det tøj skulle bare klippes af... og så ellers i bad med hende... Mens jeg bade hende måtte jeg stå og gylpe i en spand.

-og når jeg er syg, får jeg altid den ledeste tandpine... Dont ask me why... Men hold kæft, det gør niller naller.

-Nåh men heldigvis kommer mormor og morfar og hente Malucca imorgen, så jeg bare har lille chance for at få gjort rent. (Læs vasket ALT ned pga. bræk) bagt kager,- handlet ind osv. inde første etape´af Dronningens fødselsdag søndag. -Ikke mindst SOVE

Nåh det var da hvis en rigtig lorte tråd fra mig.... 

Trine dog... jeg håber i har fået det bedre nu! sikke et mareridt....  Nogen gange synes jeg det er umuligt ikke at blive smittet af sine børn, og det er bare træls når det er med opkast og diarre!!!!!

Anmeld

19. februar 2010

JustAnotherName

Puuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhaa, hvor jeg dog føler med dig - med jer!

Sikke et par sølle stakler. Nååårrhh, hvor er det altså bare barske løjer.

Jeg ønsker Jer så meget god bedring ....med øjeblikkelig virkning!!

KNUS 

Anmeld

19. februar 2010

mama09

malucca09 skriver:

Først tak for jeres kommentar, i min tråd med Maluccas dræn.

-Og så lige en omgang piveri.

-Malucca startede ud i søndags med at brække sig, Ubers alle.

Nåh men det fortsatte så hele mandagen, hvor jeg var i dialog med mine helt private sygeplejske (mette og med en spl. på sygehuset, mht. Maluccas indlæggelse om tirsdagen. Hvor jeg fik af vide, at hvis hun ikke kastede op, efter midnat måtte vi gerne komme. -Og det gjorde hun ikke.

-tirsdag da vi kom hjem, begyndte hun, at skide remulade. (Igennem ALT) -om aften kastede hun op igen-igen-igen-igen-igen-igen. Hun sov så inde ved mig. (i en tremmeseng klods op af min seng) jeg vågnede ved jeg fik en ordenlige skylde i nakken. -Igår ville hun spise en smule, men brækkede sig hele tiden, og blev ved med at skide remulade, og igennem alt....

-og fandme sgu ikke nok med det, så begyndte jeg også, at brække mig, og skide tyndt... Fyyyck hvor var jeg dårlig. og Malucca ville kun hænge på min arm. Så det blev, at jeg stod over køkken vasken, mens Malucca lå på køkkenbordet, hængende fast i min arm.... I aftes faldt Malucca i søvn kl. 01.00, mens jeg selv gik omkuld kl. 04.00 og så vågnede Malucca 05.15 med lort op i håret og bræk over alt. Nåh men jeg blev enig med mig selv og min mave, at det tøj skulle bare klippes af... og så ellers i bad med hende... Mens jeg bade hende måtte jeg stå og gylpe i en spand.

-og når jeg er syg, får jeg altid den ledeste tandpine... Dont ask me why... Men hold kæft, det gør niller naller.

-Nåh men heldigvis kommer mormor og morfar og hente Malucca imorgen, så jeg bare har lille chance for at få gjort rent. (Læs vasket ALT ned pga. bræk) bagt kager,- handlet ind osv. inde første etape´af Dronningens fødselsdag søndag. -Ikke mindst SOVE

Nåh det var da hvis en rigtig lorte tråd fra mig.... 

ej øv hårdt - stakkels jer 2 håber i er fresh igen

Anmeld

19. februar 2010

Barbamama

Jeg starter lige med at sige undskyld for jeg kunne altså ikke lade være med at grine lidt da jeg læste indlægget. Jeg kunne bare lige se for mig hvordan I begge to bare blev smurt ind i det ene efter det andet af hinanden. Sorry. Det er lidt typisk mig at grine når det hele ser lidt sort ud.

Når det så er sagt så må det dælendusme være hårdt at være så dårlig samtidig med at ens lille pus selv er skide dårlig. Puha altså jeg håber virkelig at I har fået det bedre begge to. Knuuus fra mig (håber ikke du synes jeg er en idiot efter dette indlæg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.