Først tak for jeres kommentar, i min tråd med Maluccas dræn.
-Og så lige en omgang piveri.
-Malucca startede ud i søndags med at brække sig, Ubers alle.
Nåh men det fortsatte så hele mandagen, hvor jeg var i dialog med mine helt private sygeplejske
(mette ;) og med en spl. på sygehuset, mht. Maluccas indlæggelse om tirsdagen. Hvor jeg fik af vide, at hvis hun ikke kastede op, efter midnat måtte vi gerne komme. -Og det gjorde hun ikke.
-tirsdag da vi kom hjem, begyndte hun, at skide remulade. (Igennem ALT) -om aften kastede hun op igen-igen-igen-igen-igen-igen. Hun sov så inde ved mig. (i en tremmeseng klods op af min seng) jeg vågnede ved jeg fik en ordenlige skylde i nakken. -Igår ville hun spise en smule, men brækkede sig hele tiden, og blev ved med at skide remulade, og igennem alt....
-og fandme sgu ikke nok med det, så begyndte jeg også, at brække mig, og skide tyndt... Fyyyck hvor var jeg dårlig. og Malucca ville kun hænge på min arm. Så det blev, at jeg stod over køkken vasken, mens Malucca lå på køkkenbordet, hængende fast i min arm.... I aftes faldt Malucca i søvn kl. 01.00, mens jeg selv gik omkuld kl. 04.00 og så vågnede Malucca 05.15 med lort op i håret og bræk over alt. Nåh men jeg blev enig med mig selv og min mave, at det tøj skulle bare klippes af... og så ellers i bad med hende... Mens jeg bade hende måtte jeg stå og gylpe i en spand.
-og når jeg er syg, får jeg altid den ledeste tandpine... Dont ask me why... Men hold kæft, det gør niller naller.

-Nåh men heldigvis kommer mormor og morfar og hente Malucca imorgen, så jeg bare har lille chance for at få gjort rent. (Læs vasket ALT ned pga. bræk) bagt kager,- handlet ind osv. inde første etape´af Dronningens fødselsdag søndag. -Ikke mindst SOVE

Nåh det var da hvis en rigtig lorte tråd fra mig....