Hvad skal jeg synge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Sees

NynneKlink skriver:

hmmn. hvad så med noget fra Pink? dear mister president er jo en god og stærk sang der kræver stemmekontrol. eller joleane? det nye cover er da vildt flot! kender bare ikke hendes navn...:-S

har du nogen til at spille lidt støttemusik bag din sang, eller står du der alene?

du kan jo også være lidt patriotisk og komme med feks midsommervisen..?

Jeg står alene om det - Ingen støttemusik, så det gør det lidt sværer

Men PINK var slet ikke noget dumt forslag .. Det vil jeg da lige undersøge lidt nærmere Tak, søde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

MM1987

Hvilken kor leder stiller du op for??...tænker det også har lidt betydning for sangvalg...

Anmeld

19. februar 2010

NynneKlink

Ess. skriver:

Jeg står alene om det - Ingen støttemusik, så det gør det lidt sværer

Men PINK var slet ikke noget dumt forslag .. Det vil jeg da lige undersøge lidt nærmere Tak, søde.

har du ike en kammert der kan trække lidt i en guitar? feks pink er jo ofte rolige og ikke alt for kompliserede sange, og hvis han/hun bare slår lidt en gng i mellem har du jo også noget som sørger for du er helt tonefast..

er der evt et andet sted du kan tage til audition efter den 15. marts? så vil jeg da gerne tage med dig.

Anmeld

19. februar 2010

Sees

NynneKlink skriver:

har du ike en kammert der kan trække lidt i en guitar? feks pink er jo ofte rolige og ikke alt for kompliserede sange, og hvis han/hun bare slår lidt en gng i mellem har du jo også noget som sørger for du er helt tonefast..

er der evt et andet sted du kan tage til audition efter den 15. marts? så vil jeg da gerne tage med dig.

Nej det er kun i Århus den 27. februar ..
Men hey - Jeg kan da lige høre min kammerat Anders, om han ikke lige skal med

Det sjove af det hele er jo, at hvis det er Århus (altså Marc Johnsons kor) der vinder, så går pengene til Enlige Mødre = MIG og mange andre !!

Anmeld

19. februar 2010

Sees

Mia Maia skriver:

Hvilken kor leder stiller du op for??...tænker det også har lidt betydning for sangvalg...

Jeg stiller op for Århus & Marc Johnson !

Anmeld

19. februar 2010

Fam. Madsen

Ess. skriver:

Jeg har lidt en stemme alla hende her

http://www.youtube.com/watch?v=gx3G6lU2n_U

Hvad med hey jude... Det er en super sang

Anmeld

19. februar 2010

MM1987

Ess. skriver:

Jeg stiller op for Århus & Marc Johnson !

Hmm, tænker den er lidt svær, for tror ikke umiddelbart han falder for musical genren...

Jeg er helt vild med "you got the love", der kører en version i radioen jeg ikke er så vild med, men der findes mange versioner...synes bare den er lidt cool, men ved ikke om den kan bruges...

Held og lykke med det...det bliver spændende...

Anmeld

19. februar 2010

Sees

Fam. Madsen skriver:

Hvad med hey jude... Det er en super sang

Ja, det var heller ikke et dumt forslag.

Den er hermed skrevet på listen - Tak!

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Ess. skriver:

Hej piger..

Jeg har simpelthen brug for lidt inspiration, så tænkte at jeg måske kunne få lidt hjælp her.

Sagen er den at jeg skal til All'Stars audition lørdag den 27. feb. men jeg er simpelthen helt i vildrede om hvad jeg skal synge :\

Forslag modtages med kyshånd

Det lyder rigtig spændende... Men har ikke lige nogen foreslag.... Håber du finder den rette sang... :) Held og lykke... Glæder mig til at se dig i fjerneren... :)

Anmeld

19. februar 2010

NynneKlink

Ess. skriver:

Nej det er kun i Århus den 27. februar ..
Men hey - Jeg kan da lige høre min kammerat Anders, om han ikke lige skal med

Det sjove af det hele er jo, at hvis det er Århus (altså Marc Johnsons kor) der vinder, så går pengene til Enlige Mødre = MIG og mange andre !!

der er jo også Anouk, hendes stil og også vildt fed hvis du spørger mig!! :-D feks, nummeret 'Lost ' det står på hotel new york.

eg synes selv det er et sindsygt smukt nummer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.