Hvad skal jeg synge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.188 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Sees

Hej piger..

Jeg har simpelthen brug for lidt inspiration, så tænkte at jeg måske kunne få lidt hjælp her.

Sagen er den at jeg skal til All'Stars audition lørdag den 27. feb. men jeg er simpelthen helt i vildrede om hvad jeg skal synge :\

Forslag modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

wamse

Ess. skriver:

Hej piger..

Jeg har simpelthen brug for lidt inspiration, så tænkte at jeg måske kunne få lidt hjælp her.

Sagen er den at jeg skal til All'Stars audition lørdag den 27. feb. men jeg er simpelthen helt i vildrede om hvad jeg skal synge :\

Forslag modtages med kyshånd

Den der Halleluja, hvis den passer ind. Det er intet musikalsk gemt i mig, så hvis sangen overhovedet ikke passer til der, så ved jeg simpelthen ikke bedre, hi hi

Anmeld

18. februar 2010

Mussen2

somewhere over the rainbow........ Hvis man kan beherske sin stemme, er det en smadder flot sang.

Anmeld

18. februar 2010

DK

Ejj hvor er det spændende!! Nu kender jeg ikke lige noget til sang, men det der AllStars er det det der kor-program?

Jeg troede at det var et i forvejen allerede etableret kor, men man bliver måske udtaget til at være med??

Jeg synes du skal gå amok og synge baby you can drive my car, he he!!

Anmeld

19. februar 2010

Sees

wamse skriver:

Den der Halleluja, hvis den passer ind. Det er intet musikalsk gemt i mig, så hvis sangen overhovedet ikke passer til der, så ved jeg simpelthen ikke bedre, hi hi

Hallelujah var slet ikke noget dumt forslag. Det er en super go sang, som han give en rigtig god klang, hvis man synger den rigtig

Anmeld

19. februar 2010

Sees

Muttien skriver:

somewhere over the rainbow........ Hvis man kan beherske sin stemme, er det en smadder flot sang.

Det er en RIGTIG flot sang , men jeg tror desværre også den er lidt for flot, til min stemme , desværre !

Anmeld

19. februar 2010

Sees

DK skriver:

Ejj hvor er det spændende!! Nu kender jeg ikke lige noget til sang, men det der AllStars er det det der kor-program?

Jeg troede at det var et i forvejen allerede etableret kor, men man bliver måske udtaget til at være med??

Jeg synes du skal gå amok og synge baby you can drive my car, he he!!

Jo, det er det med kor-sang - Man bliver udtaget til at være med, lidt ligesom når man bliver udtaget til at være med i x-factor!

HAHAHA, godt forslag til sang, meeeen - Så meget rock'mama er jeg sgu nok ikke

Anmeld

19. februar 2010

NynneKlink

hvilken stemme har du?

sopran, alt?? en mezzo eller en stille en??

det vigtigste er jo nok at du viser dommerne hvad din stemme kan, og hvad du kan med din stemme.. de vil jo gerne se at der sidder muligheder i dig.. så jeg vil da mene at det er vigtigt at vælge en sang som ligger godt til dig, istedet for en som er moderne, eller med massevis af 'trix' i.. for så vil du jo bare komme til at vise det du ikke kan i stedet for det du kan, og det er jo ikke meningen. :-)

din stemmes rækkevigde, og din lungekapacitet er ofte meget vigtige ting i et kor, men igen det kommer an på din stemme og evt uddannelse.

hvad med en musical? hvis du har en sopran er en ide som feks 'les misserable's Bring him home' en super smuk sang. eller memories fra cats.?

og hvis du er en alt, er feks. phantom of the opera -ovature en ide, eller my fair lady???? all i want... -men så skal du huske accenten :-)

held og lykke

Anmeld

19. februar 2010

Sees

NynneKlink skriver:

hvilken stemme har du?

sopran, alt?? en mezzo eller en stille en??

det vigtigste er jo nok at du viser dommerne hvad din stemme kan, og hvad du kan med din stemme.. de vil jo gerne se at der sidder muligheder i dig.. så jeg vil da mene at det er vigtigt at vælge en sang som ligger godt til dig, istedet for en som er moderne, eller med massevis af 'trix' i.. for så vil du jo bare komme til at vise det du ikke kan i stedet for det du kan, og det er jo ikke meningen. :-)

din stemmes rækkevigde, og din lungekapacitet er ofte meget vigtige ting i et kor, men igen det kommer an på din stemme og evt uddannelse.

hvad med en musical? hvis du har en sopran er en ide som feks 'les misserable's Bring him home' en super smuk sang. eller memories fra cats.?

og hvis du er en alt, er feks. phantom of the opera -ovature en ide, eller my fair lady???? all i want... -men så skal du huske accenten :-)

held og lykke

Jeg har lidt en stemme alla hende her

http://www.youtube.com/watch?v=gx3G6lU2n_U

Anmeld

19. februar 2010

NynneKlink

hmmn. hvad så med noget fra Pink? dear mister president er jo en god og stærk sang der kræver stemmekontrol. eller joleane? det nye cover er da vildt flot! kender bare ikke hendes navn...:-S

har du nogen til at spille lidt støttemusik bag din sang, eller står du der alene?

du kan jo også være lidt patriotisk og komme med feks midsommervisen..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.