eii altså :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Ox.

Uha sidder og krummer mig helt sammen ved tanken, stakkels basse :-( Men som der er skrevet, godt det kun tager et par sekunder, der er bare heller ikke noget værre for en mor at se på sit barn der har ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

CSB

Synes det lyder mærkeligt at de ikke vil bedøve ham. Når voksne (og børn) får fjernet K-tråde ligger man normalt en lokalbedøvelse (eller sådan gør man i skadestuen i silkeborg). Jeg er heller ikke sikker på at det er den samme tråd, men ud fra din beskrivelse tror jeg det er sådan en. Men det er nu stadig ret ubehageligt at få den fjernet - men som din læge sagde så går det hurtigt.

Tag lige en snak med dem om han ikke skal have lidt lokalbdøvelse.. Og ja, lokalbedøvelse gør også ondt - men jeg tror det er mindre end at få trukket K-tråden ud uden.

Anmeld

18. februar 2010

CarinaSB

Sussie&Lilje skriver:

Uha sidder og krummer mig helt sammen ved tanken, stakkels basse :-( Men som der er skrevet, godt det kun tager et par sekunder, der er bare heller ikke noget værre for en mor at se på sit barn der har ondt!

ja det er jo det .. de sagde han ville have smerter et par timer .. det kan jeg så godt leve med .. for vi får piller med til ham når vi skal hjem :)  bare vi ikk skal igennem hele turen en gang til .. for fra tirsdag hvor han blev opereret til om lørdagen hvor vi kom hjem sov vi alt i alt 9½ time .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.