eii altså :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

CarinaSB

vi fik brev om at Noah skal have hans gips af her d 25/2 .. vi fik besked på at ringe derop så vi kunne få lidt mere information.. jeg ringer så der op og kommer til at snakke med vores børnelæge/kirug (staves?) han fortæller så at de saver gipsen af .. og renser såret .. han skal ikk have fjernet tråde da det er nogen der opløser sig selv .. så det var jo dejligt ..  så spørger jeg hva de gør med den kobbertråd der sidder inde i foden som stikker ud (den holder foden på plads indtil at han får skinne på) jamen den rykker vi bare ud .. Okay siger jeg så, så bedøver i ham vel når det er .. Nix sagde manden .. det gør vi ikk .. men i kan godt forberede jer på at han vil skrige helt vildt for det gør sindsygt ondt .. puhha jeg var da lige sikker på at jeg skulle besvime der .. det er jo min lilld dreng på 7 mdr de skal gøre det på .. nu havde jeg glædet mig til at han skulle have gipsen af .. men lige nu gør jeg sq ikk ...

Skulle bare lige af med lidt luft ..

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

bagger26

Okay, ej det vender sig helt i maven bare ved at tænke på,e at de skulle gøre det ved min dreng.. Kan de slet ikke bedøve hvis det gør så ondt.. Puha, det ville jeg ikke kunne klare tror jeg...

Anmeld

18. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Det lyder da godt nok til at blive smertefuldt.. Fatter ikke de er bare lidt menneskelig og bedøver...

Anmeld

18. februar 2010

CarinaSB

De bedøver det ikk da det kun tager et par sek at hive den ud .. og så ville det betyde at de skulle til at stikke i han også

Anmeld

18. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

CarinaSD skriver:

De bedøver det ikk da det kun tager et par sek at hive den ud .. og så ville det betyde at de skulle til at stikke i han også

pyh... så kan jeg godt se de ikke bedøver for nogle få sek.

Men av av alligevel.

Sidder selv med 3 skruer i tommeltot og gips, dem skal de slet ikke tænke på at skrue i/med uden jeg sover.

Anmeld

18. februar 2010

bagger26

Okay, men så længe det er hurtigt overstået.. Men får det da dårligt alligevel, man vil jo ikke gøre sine små ondt..

Anmeld

18. februar 2010

CarinaSB

jeg er os rigtig glad for at det kun lige er et par sek .. men alligevel bare tanken om at det ville gøre så ondt er skræmmende ..

Anmeld

18. februar 2010

Bondepigen

CarinaSD skriver:

jeg er os rigtig glad for at det kun lige er et par sek .. men alligevel bare tanken om at det ville gøre så ondt er skræmmende ..

Åååh stakkel... Ja, jeg ved jo godt det er MEGET svært, men nødvendigt at stå på sidelinjen, og se sit barn lide for at alt skal blive i orden med det... Det er DEN tanke, man bliver nødt til at holde fast i...

Men det er virkelig hårdt, og man ville ønske, man kunne tage deres plads. Jeg håber de sekunder går meget stærkt, og at din søn ikke får alt for ondt bagefter! Kæmpe   til jer alle tre!! Håber det går godt!!!

Anmeld

18. februar 2010

CarinaSB

bondepigen skriver:

Åååh stakkel... Ja, jeg ved jo godt det er MEGET svært, men nødvendigt at stå på sidelinjen, og se sit barn lide for at alt skal blive i orden med det... Det er DEN tanke, man bliver nødt til at holde fast i...

Men det er virkelig hårdt, og man ville ønske, man kunne tage deres plads. Jeg håber de sekunder går meget stærkt, og at din søn ikke får alt for ondt bagefter! Kæmpe   til jer alle tre!! Håber det går godt!!!

ja det er mega svært .. men han får jo det bedre :) men jeg glæder mig til at det er overstået .. han vil have smerter et par timer efter .. men så er det os overstået :)

Anmeld

18. februar 2010

lion

Men godt det kun vil gøre ondt i et par sek. at få hevet den tråd ud. Hvor er det dejligt at han skal ha gipsen af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.