Kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

ChatH

saxi skriver:

Den passede på mig første gang - meeen tror nu ikke helt på den alligevel.. Denne her gang skulle vi også få en pige, så det ville jo ikke være så ringe hvis den passer igen (ikke fordi jeg ikke vil have en dreng også - men vil ligeså gerne have en pige mere)

Lige præcis, vi er også ligeglade hvad det bliver, vil bare gerne vide det. ha ha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

saxa

Chatarina skriver:

Lige præcis, vi er også ligeglade hvad det bliver, vil bare gerne vide det. ha ha..

hehe ja.. Vi vil også bare vide det..  Er aaalt for utålmodig til at vente med at se hvad der gemmer sig..

Anmeld

18. februar 2010

Phoenix

Ved mig sagde den at jeg skulle have en pige. Men det er altså en dreng der ligger inde i mavsen

Anmeld

18. februar 2010

Gaya

Jeg har også lige kigget på kalenderen.....og den passer ikke på mig, med mindre scanningen har vist noget helt forkert.....;o)

Anmeld

18. februar 2010

DK

http://www.chinesebirthcalendar.org/chinese-birth-calendar.html

Den her kalender, der påstår at være den "originale" gamle passede på mig. Jeg var 19 år og min datter blev undfanget i april.

Dvs. at jeg her i foråret har chance for hver anden mdr. en dreng og hver anden en pige...

Vi er kommet til at smugstarte på graviditetsplanerne i denne mdr. så nu må vi jo se!

Jeg tænker at da fordelingen ca. er 51/49 af drenge og piger, så må sådan en kalender her jo passe på halvdelen af verdens kvinder som minimum

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Chatarina skriver:

hej de damer, sad lige og tænkte på om nogen af jer har kigget i den der kinesiske kalender for om man får en pige eller en dreng og passede det på jer?

Med pigerne passede det på mig, den sagde piger og jeg fik to stk

denne gang siger den en dreng - så nu må vi se den 17 marts om det passer denne gang også.

50% for at ramme rigtigt... her har den passet en gang ud af tre... ikke noget jeg ville sætte mine penge på, og hvordan skulle det også kunne passe.. hvad når man føder før tid eller senere, mon så kønnet automatisk skifter i maven...

Anmeld

18. februar 2010

CamillaT89

Eva skriver:

50% for at ramme rigtigt... her har den passet en gang ud af tre... ikke noget jeg ville sætte mine penge på, og hvordan skulle det også kunne passe.. hvad når man føder før tid eller senere, mon så kønnet automatisk skifter i maven...

Nej, for man skal jo regne det ud med alder og måned, da undfangelsen fandt sted, mener jeg da nok

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

ct skriver:

Nej, for man skal jo regne det ud med alder og måned, da undfangelsen fandt sted, mener jeg da nok

Åh...kunne jeg ikke engang huske...men ja, det passede bestemt ikke her..

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her passer den heller ikke - vi har nu efterhånden samlet så tilstrækkeligt med beviser sammen at vi kan mane snakken om en pige i jorden - Jonathan ER en lille dreng

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Den passede ikke med mig.. Den sagde en dreng for næsten hele det år, hvor jeg sku have Astrid i. Men jeg fik altså en lille Astrid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.