Kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

ChatH

hej de damer, sad lige og tænkte på om nogen af jer har kigget i den der kinesiske kalender for om man får en pige eller en dreng og passede det på jer?

Med pigerne passede det på mig, den sagde piger og jeg fik to stk

denne gang siger den en dreng - så nu må vi se den 17 marts om det passer denne gang også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Selvom jeg ikke helt tror på den salgs, så er det alligevel meget sjovt at se på

Jeg var 17 år da jeg blev gravid med min første datter, og kalenderen går tæller jo først fra 18 år, så dér ved jeg ikke hvordan det så ud.

Men denne gang skulle jeg iflg. kalenderen have en pige, hvilket stemmer godt overens med virkeligheden

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Nu findes der mange versioner af den kinesiske kalender, og de fleste siger at jeg har enten to piger eller en pige og en dreng... Og at jeg venter en pige...

Majken mor til to drenge og en dreng mere i maven...

Anmeld

18. februar 2010

ChatH

Macaab skriver:

Nu findes der mange versioner af den kinesiske kalender, og de fleste siger at jeg har enten to piger eller en pige og en dreng... Og at jeg venter en pige...

Majken mor til to drenge og en dreng mere i maven...

HA HA ja den passer så ikke lige på dig

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Nej ikke just...

Men nu gik vi heller ikke målbevidst efter en pige denne gang, men bare at det blev et sommerbarn, og med termin mellem den 28/6 - 02/07 så er det da meget godt ramt

Anmeld

18. februar 2010

hc=k

Da jeg var gravid kiggede jeg også i sådan nogle kalendre og ja det var sjovt nok 50/50 for 2 sagde pige og 2 sagde dreng. Jeg fik en dreng så jeg tror da at de passer godt nok hvis man finder den rigtige, meeeeeeeen ja ellers tror jeg nu det er noget værre fusk.

Jeg har så en evne at jeg kan forudse om folk får en dreng eller en pige, men det virker kun hvis jeg ser personen i virkeligheden. Jeg har aldrig taget fejl

Anmeld

18. februar 2010

ChatH

hc=k skriver:

Da jeg var gravid kiggede jeg også i sådan nogle kalendre og ja det var sjovt nok 50/50 for 2 sagde pige og 2 sagde dreng. Jeg fik en dreng så jeg tror da at de passer godt nok hvis man finder den rigtige, meeeeeeeen ja ellers tror jeg nu det er noget værre fusk.

Jeg har så en evne at jeg kan forudse om folk får en dreng eller en pige, men det virker kun hvis jeg ser personen i virkeligheden. Jeg har aldrig taget fejl

jeg er heller ikke sikker på jeg helt tror på det..

Så kan det være du skal se mig. ha ha er ved at dø af spænding over hvad vi får.

Anmeld

18. februar 2010

hc=k

Chatarina skriver:

jeg er heller ikke sikker på jeg helt tror på det..

Så kan det være du skal se mig. ha ha er ved at dø af spænding over hvad vi får.

Åh jamen jeg har rigtig mange "bestillinger" på en kønstydning, men ja jeg kan ikke gennem billeder. Min søster mener at jeg skal tage penge for det hehe, meeeeeen sæt at jeg tager fejl engang det ville være pinligt hehe.

Anmeld

18. februar 2010

ChatH

hc=k skriver:

Åh jamen jeg har rigtig mange "bestillinger" på en kønstydning, men ja jeg kan ikke gennem billeder. Min søster mener at jeg skal tage penge for det hehe, meeeeeen sæt at jeg tager fejl engang det ville være pinligt hehe.

Hi hi det er jo altid med en vis risiko

Anmeld

18. februar 2010

saxa

Den passede på mig første gang - meeen tror nu ikke helt på den alligevel.. Denne her gang skulle vi også få en pige, så det ville jo ikke være så ringe hvis den passer igen (ikke fordi jeg ikke vil have en dreng også - men vil ligeså gerne have en pige mere)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.