hc=k skriver:
Hvornår står jeres børn op??
Kristopher vil gerne sove til kl 9 hvis han ellers bare fik lov, men jeg vækker ham gerne senest kl 7 for så er jeg sikker på at han kan sove om aftenen.
Vækker i jeres børn hvis de ikke skal i instidution (staves)?
Det er også afhængig om, hvor meget travlt man har... Så en drømme-sove-trold har vi ikke i huset. Og jeg ville ønske mig sådan en, for jeg er en STOR B menneske.
Nå, men i laaaaaang tid vågnede min store altid kl06 (og i en periode kl05!) I den sidste måned (han er lige blevet 2) så sover han til kl07 og jeg kan slet ikke forstå at han sover så "længe" men jeg nyder det! hehe... Han sover ikke særlig længe til lur og han går i seng mellem 20 og 20.30 Den lille som er næsten 4 måneder kan jeg mærke, at kl07 plejer han at vågne for alvor...
Hvis jeg havde så en lille drømme-dreng, så ville jeg vække ham, hvis jeg self. skulle på arbejde. Hvis jeg ikke skulle på arbejde, ville jeg lade ham sove så længe han vil. Men hvis det ville betyde, at han kun kunne sove efter kl21, så ville jeg vække ham lidt tidligere, så han kunne sove kl20.30 og så kunne jeg nyde lidt min aften
Anmeld