Hvornår skal vi op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Pige2009

Laura på knap 4 mdr. står som regel op mellem 8-8.30, og jeg vækker hende ikke

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

DK

Kirstine kommer i hverdagene i seng kl. 20. Hun står op kl. 8.30-9 hvis hun må sove til hun vågner, ellers kommer hun op omkring kl. 8 hvis jeg skal i skole/på arbejde kl. 9.

Hvis hun er oppe til kl. 21.30-22 så sover hun til kl. 9.30-10 stykker! Hun er udpræget b-menneske og hun gider ikke i seng, og hun gider heller ikke stå op. Hun grææææder når hun skal op kl. ex. 7.00 og føler at verden er ond og imod hende!! Hun vil bare putte og sove længe Dejligt i weekenderne, men jeg frygter for det stakkels barn når hun skal til at møde kl. 8 i skolen efter sommerferien...

Anmeld

18. februar 2010

TbCp

Zafir skriver:

Hvis vi ikke skal noget i weekender og ferier, så får Idun lov til at passe hendes naturlige døgn rytme, som er at stå op et eller andet tidspunkt mellem 9 og 11 og gå i seng mellem 22 og 24

MEN - hvis hun skal i bh og det, så skal hun op kl. 7, hvilket hun ikke er så tilfreds med, MEN hun er dog nememre at vække end hendes far...

Nøøøøøj jeg er midsundelig!!!! Sådan et b-menneske som mig kunne godt bruge en datter som din

Anmeld

18. februar 2010

ChatH

Vores tøser kommer i seng kl. 20 ca. og så sover de til klokken 7 - 7.30. så det er helt fint for os - sselvom det engang imellem kunne være rart med en lang lur!!!

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Nøøøøøj jeg er midsundelig!!!! Sådan et b-menneske som mig kunne godt bruge en datter som din

Hvis hun var sådan et barn der vågnede kl. 6 eller noget, så var hun blevet byttet haha...

Da hun var lille og jeg var på barsel, sov vi næsten hverdag til kl. 12 hehe... Det var TIDER!!

Anmeld

18. februar 2010

TbCp

Zafir skriver:

Hvis hun var sådan et barn der vågnede kl. 6 eller noget, så var hun blevet byttet haha...

Da hun var lille og jeg var på barsel, sov vi næsten hverdag til kl. 12 hehe... Det var TIDER!!

Århhhh suk!!!!

Anmeld

18. februar 2010

LinLin

David er 3½ år lige om lidt - i weekender og ferier får han lov at sove alt det han kan! Det er til et sted mellem 7.45 og 8.30 (han kommer måske en halv time senere i seng end til hverdag, dvs seneste 20.15) Har ALDRIG haft problemer med ham mht til at komme i seng om aftenen!

Anmeld

18. februar 2010

Diana...

I weekenderne får Lucas lov at sove så længe han vil det vil sige til max 7 så vågner han. 

i hverdagende bliver han vækket kl 5.30 :( 

Anmeld

18. februar 2010

Cris

hc=k skriver:

Hvornår står jeres børn op??

Kristopher vil gerne sove til kl 9 hvis han ellers bare fik lov, men jeg vækker ham gerne senest kl 7 for så er jeg sikker på at han kan sove om aftenen.

Vækker i jeres børn hvis de ikke skal i instidution (staves)?

Det er også afhængig om, hvor meget travlt man har... Så en drømme-sove-trold har vi ikke i huset. Og jeg ville ønske mig sådan en, for jeg er en STOR B menneske.

Nå, men i laaaaaang tid vågnede min store altid kl06 (og i en periode kl05!) I den sidste måned (han er lige blevet 2) så sover han til kl07 og jeg kan slet ikke forstå at han sover så "længe" men jeg nyder det! hehe... Han sover ikke særlig længe til lur og han går i seng mellem 20 og 20.30  Den lille som er næsten 4 måneder kan jeg mærke, at kl07 plejer han at vågne for alvor...

Hvis jeg havde så en lille drømme-dreng, så ville jeg vække ham, hvis jeg self. skulle på arbejde. Hvis jeg ikke skulle på arbejde, ville jeg lade ham sove så længe han vil. Men hvis det ville betyde, at han kun kunne sove efter kl21, så ville jeg vække ham lidt tidligere, så han kunne sove kl20.30 og så kunne jeg nyde lidt min aften  

Anmeld

18. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

gabriellasmor skriver:

jeg kender ikke til at sove længe . gabriella sover senest til kl. 7 i weekender. halv 8 på en meget god dag

Det kender vi heller ikke til. Her er mor og datter gerne oppe mellem 6 og 7.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.