Hvornår skal vi op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

hc=k

Hvornår står jeres børn op??

Kristopher vil gerne sove til kl 9 hvis han ellers bare fik lov, men jeg vækker ham gerne senest kl 7 for så er jeg sikker på at han kan sove om aftenen.

Vækker i jeres børn hvis de ikke skal i instidution (staves)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis vi ikke skal noget i weekender og ferier, så får Idun lov til at passe hendes naturlige døgn rytme, som er at stå op et eller andet tidspunkt mellem 9 og 11 og gå i seng mellem 22 og 24

MEN - hvis hun skal i bh og det, så skal hun op kl. 7, hvilket hun ikke er så tilfreds med, MEN hun er dog nememre at vække end hendes far...

Anmeld

18. februar 2010

9510

Her i huset sover vi sjældent længere end til kl 7, Cecilie på 8 står næsten altid op mellem 6 og 7, Men efter Oliver er kommet til er vi som regel oppe kl 5.30

Anmeld

18. februar 2010

Winnie

Jeg vækker kun mine børn hvis det er nødvendigt

Det vil på nuværende tidspunkt betyde, dem der går i skole og de skal op kl 6:30 da skolebussen køre kl 7:15

Anmeld

18. februar 2010

TbCp

Hvis Liva ikke skal i dagpleje så får hun lov at sove så længe hun vil.
Det er som regel til senest kl. 8

De dage hun skal i dagpleje får hun egentlig også lyst til at sove så længe hun vil.... igen er hun som regel senest oppe kl.8 og så  kan vi sagtens nå at gøre hende færdig, da hun bare skal være i dagplejen senest kl. 9
De få gange hun har sovet til over 8.30 har hun bare fået lov at blive hjemme så vi ikke skulle stresse. Det kan jo heldigvis lade sig gøre da jeg er dagplejer

Anmeld

18. februar 2010

wamse

I ferien får Lærke lov til at sove så længe hun kan, og hun er altid lidt længere oppe om aftenen. Hun står op  kl. lige om lidt, kan nemlig høre hun rumsterer der inde Hun kom så i seng 20.30 i aftes.

I hverdagen er vi oppe kl. 6.00

Anmeld

18. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

På normale hverdage bliver han enten vækket eller selv vågner omkring kl 7.

Han bliver altid puttet mellem 18.30-19.00, nu her hvor jeg går sygmeldt og har ham hjemme, får han lov at sove til kl 9. Hvis han vil, også i weekender...

Han kan nemt sove 13-14 timer hver nat, være vågen i små 2 timer, før han sover 2½-3 timer til middag..

Anmeld

18. februar 2010

lion

I dag/nat sov hun fra 20.20 - 7.

Når hun skal i vuggestue bliver hun vækket kl. 7.-7.15 og er i vuggestue inden 8, da hun elsker at få morgenmad i vuggestuen. Sove tid er mellem 19-20.

Når det er weekend får hun selv lov til at stå op og nogen gang er det kl. 7 andre kl. 9

Anmeld

18. februar 2010

BinaMor

jeg kender ikke til at sove længe . gabriella sover senest til kl. 7 i weekender. halv 8 på en meget god dag

Anmeld

18. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
hc=k skriver:

Hvornår står jeres børn op??

Kristopher vil gerne sove til kl 9 hvis han ellers bare fik lov, men jeg vækker ham gerne senest kl 7 for så er jeg sikker på at han kan sove om aftenen.

Vækker i jeres børn hvis de ikke skal i instidution (staves)?

Det må være skønt, at kunne få lov til, at sove længe

Lina på næsten 11 mdr. sover til kl. 6 - max 6.30 - hun bliver puttet kl. 18.30.

Luka på 2 år og 4 mdr. vågner senest kl. 7 - han bliver puttet kl. 19.

Det er det samme om det er hverdag, weekend eller ferier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.