Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev det til en fastelavnskage.. bestilt af en dagplejer, så derfor de mange navne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønt!! Men lidt vildt at en dagplejer bestiller sådan en kage til sine dagplejebørn hihi
Anasmor skriver: Ja så blev det til en fastelavnskage.. bestilt af en dagplejer, så derfor de mange navne
Jeg mangler ord... Du er et geni...
Det burde simpelthen være forbudt at være så god til det der..
Zafir skriver: Skønt!! Men lidt vildt at en dagplejer bestiller sådan en kage til sine dagplejebørn hihi
Det er en fastelavns-kom-sammen med forældrene så tror de har en finger med i spillet
Anasmor skriver: Det er en fastelavns-kom-sammen med forældrene så tror de har en finger med i spillet
Ahhhh på den lumske. Tænkte at det var lige lovlig amerikans at servere for 4 1½ årige børn haha...
Wauw.... Hvor er den flot Bliver da helt jaloux Hvor vil jeg også gerne lære at lave SÅ flotte kager
Er du uddannet inden for det??
Knus
Super flot kage, som sævanlig Du er meget dygtig Ville ønske at jeg var lige så god til at lave kager.
Milla-Victoria's mor skriver: Wauw.... Hvor er den flot Bliver da helt jaloux Hvor vil jeg også gerne lære at lave SÅ flotte kager Er du uddannet inden for det?? Knus
Slet ikke.. er bare helt skør med at lave kager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128