Lige et spm. til "NS'erne" ;-) :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Milka

du skal endelig ikke holde dig tilbage, skriv løs!

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,bestemt,jeg hører også gerne fra alle...Nsere som ikke-Nsere

Anmeld

18. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Godaften

Hvor hyggeligt du skriver til os  Og du (og andre) skal være mere end velkommen til at kommentere på vores indlæg. Jo flere der skriver, jo gladere blir vi (eller gør jeg i hvert fald) Så hold dig endelig ikke tilbage!

Tjaaa NS er bare ikke hvad NS har været - Siden gik ligesom bare i stå. Der kom ny redaktion og vi følte vi var blevet skodet. Til sidst fik vi nok og stak af. Havde ikke troet jeg skulle sige dette, men er rigtig glad for at vi er her istedet. Der er så mange muligheder herinde!

Helt enig.

Anmeld

18. februar 2010

lion

Jeg vil sige det samme som alle de andre. Dem der vil skrive på et indlæg skriver bare, om de er fra ns eller ej.

Jeg ved bare jeg stoppede på siden da jeg efter 8 forsøg stadigvæk ikk kunne logge på, eller når det tog 1 time at lave et indkæg. Herinde er tingene i orden og virker første gang.

Så jeg er glad for denne side.

Anmeld

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg er helt enig med flertallet:0) alle er velkomne til at kommentere indlæggene:0)

Anmeld

18. februar 2010

Dictes mor

Hej Pernille,
Du må endelig geren skrive, det er da kun dejligt Jeg har ikke glemt den lange snak vi fik os, den gang, hvor jeg var så nervøs for selve fødslen, og du var så sød at berolige mig. Det var bare dejligt

For mit vedkommende må alle gerne svare på mine indlæg, det er altid dejligt at få svar

Stort knus Camilla

Anmeld

18. februar 2010

ChatH

For min skyld ville det også være helt fint at andre svarede

Anmeld

18. februar 2010

JustAnotherName

Ja, vi er jo en lidt sammentømmeret gruppe ....men vi er på et site for mange. Så dét at vi har fået vores egen lille "hule", betyder slet slet ikke, at andre ikke er velkomne.
Det var bare en måde at bevare sammenholdet, så vi ikke blev "spredt for alle vinde".

Vi har den fordel, at mange af os, har fulgt hinanden i lang tid.
Og vi har efterhånden fået en del kendskab til hinanden, som går lidt dybere end bare profilnavnet ....Vi ved lidt om hinandens jobsituationer, parforhold eller mangel på samme, hinandens børn, osv..
På dén måde skal man ikke altid uddybe så meget for hinanden, når man opretter et indlæg, fordi de fleste ved/husker, hvad der ligger forud...

Men mange indlæg er jo bare "hygge-snak", og ikke så dybe og personlige. Og jeg tror bestemt gerne, at vi allesammen vil høre svar fra alle på Baby.dk ....uanset om de har været med i NS-gruppen fra start eller ej.
Vi har faktisk altid taget imod nye med åbne arme, Synes jeg.
Men det er klart, at der kan være forskel på "tonen" herinde, og udenfor NS-gruppen, for herinde kan vi bedre drille hinanden uden at blive misforstået, og lige sådan sige "Jeg holder så meget af Jer", uden at man virker som en halvretarderet ensom wierdo ...hehe.

Men alle er selvfølgelig velkomne til at skrive med.
Hvis vi opretter MEGET PERSONLIGE EMNER, så foregår det jo bare som "anonym", ligesom i de andre debatter ....herinde har vi bare en chance for at regne ud, hvem den anonyme er. Det ville jeg ALDRIG kunne gætte mig til i f.eks. "ordet er frit"...

Velkommen til ....Du er såmænd én af de profiler, som jeg har lagt mærke til herinde, selvom du ikke har været aktiv HERINDE 

Anmeld

18. februar 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Hey, Trine............Pffiist!!! Du fik jobbet..........så din statusbesked er uaktuel.

åhh sorry ha ha

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej skønne piger.

Har lige et spm. jeg længe har gået og tænkt over

I er jo meget knyttet i denne gruppe.... Så når i laver indlæg, vil i så helst at vi andre ikke svarer/kommentere!!???

Det er selvfølelig okay, hvis i gerne vil holde gruppen lukket, bliver bare lige nødt til at spørge

Forresten, hvad er der sket med NS?? Var i en periode selv aktiv bruger derinde, indtil jeg fandt Baby.dk

Knus Pernille

Selvf'lgelig vil vi da høre fra andre også Godt med nyt blod herinde også.

Grunden til jeg vælger at ligge nogle indlæg herinde som jeg ikke ligger i ordet er frit f.eks er at det er noget som de herinde kender til i forvejen og så er det nemmere på en eller anden måde.

Men fyr da løs, selvom dem herinde kender mig så kan andre da også have et godt rød eller en sød kommentar hvis det er det der skal til.

Og så syntes jeg aldrig der er dårlig stemning her, altså man er næsten 100 på at der ikke er en der kommer med en træls dum kommentar da vi kender hinanden så godt og ved hvad hinanden mener i stedet for at det misforståes.

Så velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.