Ja, vi er jo en lidt sammentømmeret gruppe ....men vi er på et site for mange. Så dét at vi har fået vores egen lille "hule", betyder slet slet ikke, at andre ikke er velkomne.
Det var bare en måde at bevare sammenholdet, så vi ikke blev "spredt for alle vinde".
Vi har den fordel, at mange af os, har fulgt hinanden i lang tid.
Og vi har efterhånden fået en del kendskab til hinanden, som går lidt dybere end bare profilnavnet ....Vi ved lidt om hinandens jobsituationer, parforhold eller mangel på samme, hinandens børn, osv..
På dén måde skal man ikke altid uddybe så meget for hinanden, når man opretter et indlæg, fordi de fleste ved/husker, hvad der ligger forud...
Men mange indlæg er jo bare "hygge-snak", og ikke så dybe og personlige. Og jeg tror bestemt gerne, at vi allesammen vil høre svar fra alle på Baby.dk ....uanset om de har været med i NS-gruppen fra start eller ej.
Vi har faktisk altid taget imod nye med åbne arme, Synes jeg.
Men det er klart, at der kan være forskel på "tonen" herinde, og udenfor NS-gruppen, for herinde kan vi bedre drille hinanden uden at blive misforstået, og lige sådan sige "Jeg holder så meget af Jer", uden at man virker som en halvretarderet ensom wierdo ...hehe.
Men alle er selvfølgelig velkomne til at skrive med.
Hvis vi opretter MEGET PERSONLIGE EMNER, så foregår det jo bare som "anonym", ligesom i de andre debatter ....herinde har vi bare en chance for at regne ud, hvem den anonyme er. Det ville jeg ALDRIG kunne gætte mig til i f.eks. "ordet er frit"...
Velkommen til ....Du er såmænd én af de profiler, som jeg har lagt mærke til herinde, selvom du ikke har været aktiv HERINDE 
Anmeld