Lige et spm. til "NS'erne" ;-) :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Mutti2

Hej skønne piger.

Har lige et spm. jeg længe har gået og tænkt over

I er jo meget knyttet i denne gruppe.... Så når i laver indlæg, vil i så helst at vi andre ikke svarer/kommentere!!???

Det er selvfølelig okay, hvis i gerne vil holde gruppen lukket, bliver bare lige nødt til at spørge

Forresten, hvad er der sket med NS?? Var i en periode selv aktiv bruger derinde, indtil jeg fandt Baby.dk

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Karo

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej skønne piger.

I er jo meget knyttet i denne gruppe.... Så når i laver indlæg, vil i så helst at vi andre ikke svarer/kommentere!!???

Det er selvfølelig okay, hvis i gerne vil holde gruppen lukket, bliver bare lige nødt til at spørge

Forresten, hvad er der sket med NS?? Var i en periode selv aktiv bruger derinde, indtil jeg fandt Baby.dk

Knus Pernille

Jeg tror ikke der er nogle herinde der ikke vil have svar fra andre end os ns´er. Gruppen blev oprettet i sin tid da vi var en masse fra navlestrengen der forlod siden, grundet nogle problemer med at siden ikke blev vedligholdt og at det ikke længere var til at komme i kontakt med redaktionen. Henrik var så sød at lave denne gruppe, da vi følte vi mistede hinanden herind og ikke længere kunne følge med i hvad hinanden laver.

Så du er meget velkommen.

Anmeld

17. februar 2010

iln

Nu kan jeg jo selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg tager gerne imod respons fra alle - ikke kun NS´erne.

Hvad angår NS-siden så er den nærmest bare gået død. Der er ikke den store aktivitet derinde mere, og perosnligt synes jeg det blev for kedeligt (selvom jeg hårdnakket var en af dem, der ikke ville forlade siden frem for baby.dk - men overgav mig til sidst).

Anmeld

17. februar 2010

mama09

iln skriver:

Nu kan jeg jo selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg tager gerne imod respons fra alle - ikke kun NS´erne.

Hvad angår NS-siden så er den nærmest bare gået død. Der er ikke den store aktivitet derinde mere, og perosnligt synes jeg det blev for kedeligt (selvom jeg hårdnakket var en af dem, der ikke ville forlade siden frem for baby.dk - men overgav mig til sidst).

enig

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Alle er velkomne med svar på mine indlæg.................Sådan tror jeg de fleste af os har det.............

Anmeld

17. februar 2010

Mutti2

Kanont

Tak for jeres svar piger

Har bare så mange gange været tilbageholdt med svar, da jeg kunne se det  var i jeres gruppe  Så nu vil jeg da også til at blande mig lidt herinde

Knus

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Trinehw skriver:

enig

Hey, Trine............Pffiist!!! Du fik jobbet..........så din statusbesked er uaktuel.

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

Hej skønne piger.

Knus Pernille

Godaften

Hvor hyggeligt du skriver til os  Og du (og andre) skal være mere end velkommen til at kommentere på vores indlæg. Jo flere der skriver, jo gladere blir vi (eller gør jeg i hvert fald) Så hold dig endelig ikke tilbage!

Tjaaa NS er bare ikke hvad NS har været - Siden gik ligesom bare i stå. Der kom ny redaktion og vi følte vi var blevet skodet. Til sidst fik vi nok og stak af. Havde ikke troet jeg skulle sige dette, men er rigtig glad for at vi er her istedet. Der er så mange muligheder herinde!

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

Kanont

Tak for jeres svar piger

Har bare så mange gange været tilbageholdt med svar, da jeg kunne se det  var i jeres gruppe  Så nu vil jeg da også til at blande mig lidt herinde

Knus

Ser frem til at høre mere fra dig!

Anmeld

17. februar 2010

Mutti2

Vinker skriver:

Godaften

Hvor hyggeligt du skriver til os  Og du (og andre) skal være mere end velkommen til at kommentere på vores indlæg. Jo flere der skriver, jo gladere blir vi (eller gør jeg i hvert fald) Så hold dig endelig ikke tilbage!

Tjaaa NS er bare ikke hvad NS har været - Siden gik ligesom bare i stå. Der kom ny redaktion og vi følte vi var blevet skodet. Til sidst fik vi nok og stak af. Havde ikke troet jeg skulle sige dette, men er rigtig glad for at vi er her istedet. Der er så mange muligheder herinde!

Åhhh sikke da så søde i er herinde  Det er da dejligt at høre

Jeg tror heller ikke jeg er den eneste der har været i tvivl!! Så det er da rart lige at få det på plads

Er da ked af at høre at i har været udsat for det inde på den anden side..... MEEEEEEEN Er super glad for at i så er kommet herind

Synes I, som alle andre har rigtigt mange dejlige ting at dele ud af herinde

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.